آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا HTML یک زبان برنامه نویسی نیست

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ


HTML عالی است این ساختار صفحات وب را تعیین می کند و تعیین می کند که چگونه داده ها بصورت آنلاین نمایش داده می شوند. آنچه در حال حاضر به دنبال آن هستید، کد HTML است، توسط مرورگر شما خواندن و تفسیر شده است. اما این یک زبان برنامه نویسی HTML نیست.

چرا HTML یک زبان برنامه نویسی نیست

زبان نشانه گذاری


HTML یک نوع نشانه گذاری است. این داده ها را در تگ های HTML کپی کرده و یا "تاکید می کند"، که داده ها را تعریف می کنند و هدف آن را در صفحه وب توصیف می کنند. مرورگر وب پس از آن HTML را می خواند که به چیزهایی اطلاق می شود که کدام قسمت ها عنوان ها هستند، پاراگراف ها، بخش هایی هستند که لینک ها هستند و غیره. HTML اطلاعات را به مرورگر توصیف می کند و سپس مرورگر داده های مربوطه را نمایش می دهد.


این همان چیزی است که مرورگر آن را می داند


این یک عنوان است

این یک پاراگراف است 

این لینک است


با این حال، این برنامه نویسی نیست. در بالا، نمونه ای از یک اسکریپت اجرایی نیست HTML فقط در بالا استفاده شد تا علامت گذاری متن برای مرورگر برای خواندن و تفسیر به عنوان محتوای صفحه وب است. این مرورگر به مرورگر گفت که کدام بخش ها، پاراگراف ها، لینک ها و مرورگر آنها را به صورت جداگانه نشان می دهد. HTML برای مقاصد ساختاری در یک صفحه وب استفاده می شود، نه آن ها کاربردی.


زبان برنامه نویسی نیست


زبان برنامه نویسی دارای اهداف کاربردی است. HTML، به عنوان یک زبان نشانه گذاری، واقعا هیچ کاری را انجام نمی دهد به این معنا که زبان برنامه نویسی آن را انجام می دهد. HTML شامل هیچ منطق برنامه نویسی نیست. این عبارات شرطی مشترک مانند If / Else ندارد. این نمیتواند عبارات را ارزیابی کند یا هیچ ریاضی انجام دهد. این رویدادها را مرتفع نمی کند و وظایف را انجام نمی دهد. شما نمی توانید متغیرها را اعلام کنید و نمی توانید توابع را نوشت. این اطلاعات به هیچ وجه اصلاح یا دستکاری نمی شود. HTML نمیتواند وارد شود و خروجی تولید کند. به این ترتیب فکر کنید: نمیتوانید مجموع 2 + 2 را در HTML محاسبه کنید؛ این چیزی نیست که برای این به این دلیل است که HTML یک زبان برنامه نویسی نیست.


متاسفانه فقط در HTML برنامه نویسی نمی کند. در حقیقت، HTML زمانی که شما از آن به همراه یک زبان برنامه نویسی واقعی استفاده می کنید، مانند زمانی که با استفاده از یک چارچوب وب استفاده می کنید، درخشان است. این زمانی است که شما می توانید شروع به خدمت به صفحات وب ایجاد شده به صورت پویا و برنامه های کاربردی پایگاه داده.


اما نگران نباشید، حتی با خالص HTML، شما همچنان رمزگذار هستید. شما خطوط کد را در زبان (نشانه گذاری، برنامه نویسی) نوشتید. شما اساسا کدگذاری اطلاعات برای وب است. بنابراین در حالی که ممکن است بخواهید بخشی از رزومه خود را در «زبانهای برنامه نویسی» HTML قرار دهید، باید تحت «مهارتها» یا به سادگی «زبانها» آن را داشته باشید.


آگاهی از ساختار صفحه وب ارزشمند برای هر کسی است که در فناوری اطلاعات و همچنین در زمینه های دیگر داشته باشد و من قطعا سعی نمی کنم دانش هرکسی را در مورد شگفتی که HTML است، بی اعتبار کنم. HTML یک قاعده اصلی توسعه وب سایت جلویی است و بدیهی است که یک جنبه مهم از آنچه کاربر تا به دیدن بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود. با ظهور HTML5، توانایی ها و فرصت های HTML برای تعریف و ساختن داده های صفحه وب به ارتفاعات جدید افزایش یافته است، با تاکید بیشتر بر چند رسانه ای، وب موبایل، موقعیت جغرافیایی و غیره. این باعث می شود یک درک صحیح از HTML مفید تر باشد.


بنابراین HTML را به هم بزنید، به خوبی آن را بدانید، و به هر حال، کد را دور بزنید! فقط آن را برنامه نویسی نکن


هنوز فکر می کنید HTML یک زبان برنامه نویسی است؟ فکر کنید "برنامه نویسی" و "برنامه نویسی" فقط معنایی هستند

نظرات  (۲)

  • علی زیرایی
  • مطالبتون عالیه
    پاسخ:
    ممنووونم
  • ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆
  • بیچاره html... چرا انقد تو سر این بچه میزنین...😭

    مگه html دل نداره؟ احساس نداره؟ واقعا چرا بین بچه ها فرق میذارین😃


    ولی دلایل اشتباه بود، چون فک میکنی منظور از برنامه، یعنی فقط کارهای منطقی و محاسباتی، درحالی که چیزای تصویری هم یه جور برنامه حساب میشن. یه جور نتیجه رو در بر دارن.

    تازه این وسط یه سطحی از ترجمه هم صورت میگیره. میتونی بگی ترجمه ساده ایه ولی نمیتونی انکارش کنی.
    پاسخ:
    بچه شماس ؟؟؟؟
    مقاله بوده 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی