آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا فیس بوک یک وب سایت پویا است؟

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یک وبسایت یا صفحه وب، میتواند ایستا یا پویا باشد. یک وب سایت استاتیک حاوی محتویاتی است که اطلاعات را از بین می برد. برای هر بیننده سایت، محتوای ثابت یا ثابت است. وب سایت پویا حاوی محتویاتی است که با توجه به بیننده، زمان روز، منطقه زمانی، زبان مادری بیننده و سایر عوامل تغییر می یابد. به عنوان مثال، صفحه اصلی Computer Hope یک وب سایت پویا است که به طور خودکار هر روز تغییر می کند.

آیا فیس بوک یک وب سایت پویا است؟

یک وب سایت پویا می تواند شامل اسکریپت های سمت سرویس گیرنده یا اسکریپت های سمت سرور برای تولید محتوای تغییر یافته در انتهای پایان یا ترکیبی از هر دو نوع اسکریپت باشد. این سایت ها همچنین شامل HTML یا DHTML یا برنامه نویسی CSS برای ساختار اساسی هستند. اسکریپت های سمت سرویس گیرنده یا طرف سرور از جزییات سایت مراقبت می کنند. با استفاده از اسکریپت های سمت چپ، اسکریپت HTML این صفحه را ایجاد می کند و می تواند از جاوا اسکریپت و دیگر زبان های برنامه نویسی مبتنی بر وب برای تغییر داده هایی که اسکریپت های HTML به آن اضافه شده است، استفاده کند. با اسکریپت سمت سرور، اسکریپت ها بر روی سرور میزبان صفحه اجرا می شوند. فرآیند چگونگی ایجاد صفحه توسط پارامترهای تعیین شده در اسکریپت سمت سرور تعیین می شود. فیس بوک دارای تمام ویژگی هایی است که وب سایت های پویا دارند. ما میتوانیم گزینه ورود به سیستم، رابط زبان و غیره را ببینیم

به طور موثر 2 نوع محتوا در وب وجود دارد: پویا و استاتیک.


محتویات استاتیک همیشه برای همه یکسان است، معمولا مدت زمان طولانی است. این نوع چیز ممکن است صفحات وب است که خیلی تغییر نکنند، به عنوان مثال صفحات نمونه کارها، اما در اینترنت مدرن تمایل به چیزهایی مانند تصاویر است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی