آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

انواع مختلف وب سایت ها چیست؟

پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

وب سایت ها دارای بسیاری از توابع هستند و می توانند در قالب های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. یک وب سایت می تواند یک وب سایت شخصی، یک وب سایت تجاری برای یک شرکت، یک وب سایت دولتی یا یک وب سایت سازمان غیر انتفاعی باشد. وب سایت ها به طور خاص به یک موضوع خاص یا هدف اختصاص یافته اند، از سرگرمی و شبکه های اجتماعی به ارائه اخبار و آموزش و پرورش. تمام وبسایت های قابل دسترسی به صورت جمع آوری وب سایت جهانی را تشکیل می دهند، در حالی که وب سایت های خصوصی، مانند وب سایت شرکت برای کارکنان آن، معمولا بخشی از اینترانت هستند.


انواع مختلف وب سایت ها چیست؟

انواع وب سایت های اصلی


1. وب سایت های شخصی


2. وب سایت های به اشتراک گذاری عکس


3. نویسندگان / وب سایت های نویسندگان


4. وب سایت های ساختمان جامعه


5. وب سایت های دستگاه موبایل


6. وبلاگ ها


7. وب سایت های اطلاعاتی


8. بروشور کسب و کار آنلاین / کاتالوگ


9. وب سایت های دایرکتوری


10. وب سایت های تجارت الکترونیک


1. وب سایت های شخصی


ارائه دهنده سرویس اینترنت شما یا ثبت دامنه ممکن است فضای رایگان سرور را برای شما ایجاد کند تا وبسایت خود را ایجاد کنید که ممکن است شامل عکس خانوادگی و یک دفترچه خاطرات آنلاین باشد. معمولا این یک آدرس وب (URL) به دنبال چیزی شبیه به این: www.your-isp.com/~your-user-name/. این نوع سایت برای یک خانواده، نوجوانان، پدربزرگ و مادربزرگ و غیره مفید است تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. این نوع برای یک کسب و کار کوچک توصیه نمیشود زیرا URL موتور جستجوگر دوستانه نیست و محدودیتهای سرور قابلیت ارائهدهنده شرکت میزبان شما ممکن است به اندازه کافی پیچیده برای وب سایت کسب و کار کوچک باشد.


2. وب سایت های به اشتراک گذاری عکس


این نوع از وب سایت ها مانند کک ها بر روی سگ برداشت می شوند. وب سایت هایی مانند http://Flickr.com، منابع عکس و اطلاعات عکس ها و Picasa گوگل وجود دارد. به راحتی می توان بیش از یک صد سایت مانند این که به اشتراک گذاری عکس رایگان پرداخت شده توسط تبلیغات آنلاین خود را. همچنین، بسیاری از دوربین های دیجیتال و پرینترهای عکس اکنون با نرم افزار قادر به نمایش تصاویر اسلاید عکس های دیجیتال هستند و تنها می توانند از آنها در وب استفاده کنند. اکثر گوشی های هوشمند دارای برنامه هایی هستند که برای انجام همان اهداف به کار می روند.


3. نویسندگان / وب سایت های نویسندگان


وب سایتهای نویسندگان و نویسنده بخشی از آنچه که به عنوان پلت فرم نویسنده یا نویسنده در کسب و کار چاپ و نشر شناخته می شود. این پلت فرم شامل یک وب سایت، یک حضور فیس بوک، وبلاگ، حساب توییتر و لیست پستی قدیمی است. بسیاری از ناشران از یک مشتری بالقوه در مورد پلتفرم خود می پرسند. به عبارت دیگر، "اگر ما کتاب خود را منتشر می کنیم، چه نوع از پایه خواننده شما قبلا داشته اید که می توانیم به انتشار جدید خود بپردازیم؟" تقاضای نسبتا وزنمند، آیا نمی گوئید؟ در حال حاضر، اجازه دهید در بخش وب سایت تمرکز کنیم. وب سایت نویسندگان شامل یک بیوگرافی، یک کاتالوگ از کتاب ها و آثار منتشر شده است، شاید برخی از کارهای گزیده ای، پیوندهایی به نشریات در سایت هایی مانند «خرید آنلاین الکترونیک»، «پوشاک»، «کامپیوتر»، «کتاب»، «دی وی دی» و غیره، پیوند به وبلاگ نویس، بررسی و نظرات در نشریات نویسنده. شما این ایده را دریافت می کنید، و این برای ساخت یک زیر، یک طرف طرفداران است که می توانید از آن برای انتشار در آینده به طور مستقیم استفاده کنید.


4. وب سایت های ساختمان جامعه


وب سایت های اجتماعی، وب سایت های انجمن و وب سایت های به اشتراک گذاری.


این وب سایت ها جوامع آنلاین را ایجاد می کند که می خواهند با دیگران به صورت اجتماعی ارتباط برقرار کنند یا افرادی را که منافعشان را دارند، ملاقات کنند. بهترین وب سایت شناخته شده این نوع احتمالا facebook.coom است. همچنین ورود و یا ثبت نام وجود دارد، و اجازه دهید محتوای ویژه قدیمی در مای اسپیس را فراموش نکنید فقط به ذکر چند.


برای به اشتراک گذاری و بحث در مورد منافع متقابل، انجمن های آنلاین برای تقریبا هر موضوعی که می توانید فکر کنید. این وب سایت های انجمن می تواند منبع خوبی از اطلاعات و کمک به شخصیت های کوچک کسب و کار باشد. (من مطمئن هستم که یک انجمن به نوع کسب و کار شما اختصاص دارد. فقط جستجو وب را برای چیزی مانند انجمن وب سایت املاک و مستغلات انجام دهید.) حالا شما می توانید ببینید این است که در آن ما شروع به درک ایده سایت های "ترکیبی".


عکس به اشتراک گذاری و سایر اشکال سایت های به اشتراک گذاری نیز ممکن است به عنوان سایت های ایجاد سایت های اجتماعی در نظر گرفته شود. آیا می توانم سایت های دوستیابی در نظر گرفته شود سایت های ساخت سایت های اجتماعی، و یا آنها سایت های تجارت الکترونیک. همه چیز برای بحث


5. وب سایت های دستگاه موبایل


استفاده از دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند، قرص، ساعت، و غیره) تبدیل شده است همه جا حاضر است. یک مشکل این است که وب سایت های استاندارد دشوار است برای مشاهده و ساعات طولانی برای دانلود در برخی از این دستگاه ها با صفحه نمایش های کوچک و اتصالات بی سیم خود را. وب سایت هایی که صفحات آنها باریک تر و پهنای باند کمتری دارند، برای دستگاه های تلفن همراه بسیار بهتر عمل می کنند. تعیین نام دامنه برای شناسایی وب سایت هایی که "دوستانه" هستند ایجاد شده است. این است. mobi، همانطور که در www.xislegraphix.mobi، اگر چنین سایتی داشته باشم. اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید که از نظر طراحی موبایل در نظر گرفته شده است، باید به بررسی امکان ایجاد یک سایت دوستانه همراه بپردازید.


6. وب سایت های وبلاگ نویسی


مردم کلمات کلیدی Web Logs را گرفته و آن را به وبلاگ ها، روزنامه ها، مجلات، یا سرمقاله ها، کوتاه می کنند، اگر بخواهید. من، چگونه وبلاگ ها را از اینترنت گرفته اند. اگر یک وبسایت داشته باشد، فردی قدیمی شده است، در حال حاضر داشتن یک وبلاگ داریجور است. صاحب وبلاگ روزانه، هفتگی یا هر زمان و هر زمان که بخواهید بنویسید و در مورد هر چیزی که در زندگی و یا تجارت شما اتفاق می افتد بنویسید یا آنها بتوانند در مورد سیاست و اخبار اظهار نظر کنند. اینترنت شگفت انگیز است! اکنون کسی که می تواند یک وبلاگ داشته باشد، می تواند خود را منتشر کند و اجازه می دهد افکار خود را هر کسی که در جهان است که دسترسی آنلاین داشته باشد، خوانده شود.


7. وب سایت های اطلاعاتی


یک سایت اطلاعاتی مهم، wikipedia.org، دایره المعارف آنلاین است. و این منحصر به فرد است، زیرا به اعضای اجازه می دهد تا مقاله های خود را ویرایش و ویرایش کنند. در حال حاضر کسب و کار کوچک شما ممکن است چنین جامع سایت را نخواهند، اما اگر شما اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن و یا فروش، یک وب سایت اطلاعاتی می تواند این لایحه را پر کنید. فرض کنید شما یک کسب و کار محوطه سازی دارید. شما می توانید یک وبسایت را ایجاد کنید که گیاهان را با تعاریف و کاشت و دستورالعمل های مراقبتی فهرست می کند. این برای مردم مفید خواهد بود و شما می توانید از آن برای هدایت مردم به مهد کودک خود استفاده کنید. البته شما می توانید "ترکیبی" این سایت با اضافه کردن یک ویژگی تجارت الکترونیک، انجمن، و یا حتی اشتراک عکس.


8. بروشور کسب و کار آنلاین / وب سایت کاتالوگ


در روزهای قبل از اینترنت، از رسانه های چاپی، رادیو و تلویزیون استفاده کردیم تا در مورد کسب و کارهایمان گسترش پیدا کند. حالا ما می توانیم یک شبکه بزرگ را بسازیم که به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر را در سراسر جهان تنها با یک وب سایت داشته باشد. با بروشور یا کاتالوگ آنلاین خود، می توانید هر کسی که به دنبال وب سایت، عکس ها و توضیحات محصولات و خدمات خود هستید، را نشان دهد. بعضی از این ها ممکن است مانند یک وب سایت تجارت الکترونیک شبیه باشند، اما بسیاری از کسب و کارهایی هستند که در محصولات یا سرویس هایی که در قالب مدل مو، دندانپزشک و یا مرکز مراقبت روزانه قابل فروش نیستند، معامله می شود.


9. وب سایت های دایرکتوری


همانطور که ما برای استفاده از صفحات زرد چاپ شده در تلفن های تلفن برای پیدا کردن خدمات و کسب و کار استفاده می شود، امروز ما دایرکتوری های وب سایت داریم. صفحات زرد دارای یک، YP.com | صفحات زرد واقعی. راهنماها می توانند به یک موضوع خاص یا صنعت اختصاص داده شوند و یا آنها بتوانند مناطق جغرافیایی را پوشش دهند. موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو می توانند دایرکتوری باشند، اما از آنجا که پایگاه های داده هایشان خیلی بزرگ هستند، به جای جستجو در حروف الفبا، یک عبارت جستجو در فیلد جستجو وارد می شود.


10. وب سایت های تجارت الکترونیک


همیشه از خرید آنلاین برای الکترونیک، پوشاک، کامپیوتر، کتاب، دی وی دی و غیره می شنوید؟ این یکی از بزرگترین وب سایت های تجارت الکترونیک است. اما شما نباید آمازون باشید که محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید. میلیون ها کسب و کار کوچک هستند که از وب سایت های تجارت الکترونیک خود برای فروش محصولات خود در اینترنت استفاده می کنند. فقط در مورد هر چیزی که می تواند در یک فروشگاه آجر و ملات به فروش برسد، می تواند به صورت آنلاین به فروش برسد.


نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی