آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

برای ایجاد وب سایت شما باید یک نام دامنه و میزبانی وب داشته باشید. اما نام دامنه چیست؟ میزبانی وب چیست؟ آیا آنها یکسان نیستند؟


قبل از اینکه اولین وبسایت خود را ایجاد کنید، مهم است که قبل از شروع حرکت خود، تفاوتهای خود را کاملا روشن کنید.


میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب یک رایانه است که مردم وب سایت خود را ذخیره می کنند. آن را به عنوان یک خانه فکر کنید که در آن تمام کالاهای خود را ذخیره می کنید. اما به جای نگهداری لباس و مبلمان شما، فایل های کامپیوتری (HTML، اسناد، تصاویر، فیلم ها و غیره) را در یک میزبان وب ذخیره می کنید.


در اغلب موارد، اصطلاح "میزبانی وب" به شرکتی است که کامپیوتر یا سرورهای خود را اجاره می دهد تا وب سایت شما را ذخیره و اتصال اینترنت را فراهم کند تا دیگر کاربران بتوانند به فایل ها در وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.


برای اغلب موارد، این شرکت های میزبانی، کار تعمیر و نگهداری سرور را انجام خواهند داد، مانند پشتیبان گیری، پیکربندی root، تعمیر و نگهداری، بازیابی فاجعه، و غیره.


 میزبانی یک وب سایت


شرکت های میزبانی وب برای بازدید: InMotion Hosting، SiteGround


نام دامنه چیست؟

یک دامنه آدرس وب سایت شما است. قبل از اینکه بتوانید یک وبسایت را راه اندازی کنید، به یک دامنه نیاز دارید.


برای داشتن یک نام دامنه، باید آن را با ثبت کننده دامنه ثبت کنید.


نام دامنه چیزی فیزیکی نیست که بتوانید آن را لمس یا مشاهده کنید. این رشته ای از شخصیت هایی است که وبسایت شما هویت (بله، یک نام، مانند انسانی و کسب و کار) را می دهد. نمونه هایی از نام دامنه: Google.com، Alexa.com، Linux.org، eLearningEuropa.info، و همچنین Yahoo.co.uk.


نام دامنه چیست؟


تمام نام دامنه منحصر به فرد است. این بدان معنی است که تنها یک alexa.com در جهان وجود دارد. شما نمیتوانید یک نام را پس از ثبت نام توسط دیگران ثبت کنید (تحت مدیریت ICANN).


  برای جستجو و ثبت یک نام دامنه:


ثبت نام برای بازدید: نام ارزان، GoDaddy.


نام دامنه در مقابل میزبانی وب

برای ساده سازی: نام دامنه، مانند آدرس خانه شما است؛ از سوی دیگر، میزبانی وب از فضای خانه شماست که در آن مبلمان خود را قرار داده اید.


به جای نام خیابان و کد منطقه، مجموعه کلمات یا / یا عدد برای نامگذاری وب سایت استفاده می شود. هارد دیسک کامپیوتر و حافظه کامپیوتر به جای استفاده از چوب و فولاد برای ذخیره و پردازش فایل های داده استفاده می شود. این ایده با نمودار زیر نشان داده شده است.

نام دامنه در مقابل میزبانی وب

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی