آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا ما از بوت استرپ استفاده میکنیم؟

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

بوت استرپ در ابتدا توسط یک طراح و توسعه دهنده از توییتر ساخته شده است که یکی از دلهره ترین چارچوب های جلویی در سراسر جهان است. قبل از آن که منبع باز شود، Bootstrap برای اولین بار به عنوان طرح توییتر شناخته شد. بوت استرپ پاسخگو است، اولین چارچوب تلفن همراه، غالب، و چارچوب جلویی است که همراه با CSS، جاوا اسکریپت و HTML توسعه یافته است. بوت استرپ مزایای بسیاری از ابتدا برای هر پروژه توسعه وب دارد و یکی از دلایلی که این تعداد زیادی از منابع موجود برای بوت استرپ است. اگر شما به عنوان طراح وب یا توسعهدهنده وب برای Bootstrap جدید است، ما برخی از 10 بهترین دلیل را که در استفاده از Bootstrap برای طرح های وب قابل توجه کمک می کنیم، ارائه می کنیم.


1. آسان برای استفاده


این روش بسیار ساده و سریع برای شروع با بوت استرپ است. بوت استرپ بسیار سازگار است. شما می توانید بوت استرپ همراه با CSS یا LESS یا همچنین Sass را پس از نسخه Sass دانلود کنید.


2. پاسخگویی


هر سال دستگاه های تلفن همراه همچنان به شدت رشد می کنند و نیاز به یک وب سایت پاسخگو نیز مجبور و مهم است. همانطور که طرح شبکه مایع به شدت به وضوح صفحه نمایش مناسب تغییر می کند، در نتیجه ساخت یک سایت آماده به همراه آماده یک کار ساده و آسان همراه با بوت استرپ است. با استفاده از کلاس های آماده بوت استرپ، شما می توانید تعداد نقاط در سیستم شبکه را که می خواهید هر ستون را درگیر کنید تشخیص دهید. پس تنها شما می توانید در هر نقطه که مایل ستون خود را برای بارگذاری در موقعیت افقی ، به جای عمودی برای نمایش دقیق در لوازم همراه.


3. سرعت توسعه


یکی از مزایای استفاده از Bootstrap به سرعت توسعه است. در حین رانندگی یک وب سایت جدید یا تازه، یا سریع، شما قطعا باید از استفاده از بوت استرپ منعکس شود. بوت استرپ به جای برنامه نویسی از خرابکاری، شما را قادر می سازد از بلوک های کد گذاری آماده برای کمک به شما در راه اندازی استفاده کنید. شما می توانید آن را همراه با قابلیت CSS-Less و سازگاری متقابل مرورگر ترکیب کنید که می تواند موجب صرفه جویی در زمان های زیادی از برنامه نویسی شود. شما حتی می توانید تم های آماده شده بوت استرپ را خریداری کنید و آنها را متناسب با نیازهای خود تغییر دهید تا سریع ترین مسیر بالقوه را بدست آورید.


4. بوت استرپ قابل برنامه ریزی


بوت استرپ را می توان به عنوان طرح های پروژه خود سفارشی. توسعه دهندگان وب می توانند انتخاب کنند که جنبه های مورد نیاز را داشته باشند که با استفاده از صفحه سفارشی Bootstrap می تواند به سادگی کامل شود. شما فقط باید تمام جنبه هایی را که نیازی ندارید تیک بزنید مانند Common CSS: تایپوگرافی، کد، سیستم شبکه، جداول، دکمه ها، فرم ها، سبک های رسانه های چاپی. اجزاء: گروه های ورودی، گروه های دکمه، پیجر، برچسب ها، ناوبری، نوار، مدالها، صفحه بندی؛ اجزاء جاوا اسکریپت: کشویی، popovers، modals، راهنمایی، چرخ فلک؛ Utilities: Utilities پاسخگو، خدمات پایه ای. بنابراین نسخه سفارشی بوت استرپ شما برای روند دانلود تنظیم شده است.


5. ثبات


تعداد کمی از کارکنان توییتر در ابتدا Bootstrap را به عنوان یک چارچوب برای تقویت سازگاری ابزار داخلی گسترش دادند. اما بعد از آن، مارک اتو پس از درک واقعی پتانسیل منتشر شده در اوت 2011 اولین نسخه باز منبع بوت استرپ منتشر شد. او حتی تصویری از نحوه بوت استرپ با استفاده از یک مفهوم هسته ای - جفت سازی طراحان و توسعه دهندگان را به تصویر کشید. بنابراین بوت استرپ در توییتر محبوب شد.


6. پشتیبانی


همانطور که بوت استرپ یک جامعه پشتیبانی بزرگ را نگه می دارد، هر زمان که مشکلی بوجود می آید، می توانید از آن کمک بگیرید. سازندگان همیشه Bootstrap را به روز رسانی می کنند. در حال حاضر بوت استرپ میزبانی شده، گسترش یافته است، و در GitHub همراه با بیش از 9000 مرتکب، و همچنین بیش از 500 همکاران حفظ شده است.


7. Packaged Components JavaScript


بوت استرپ با بسته ای از اجزای جاوا اسکریپت برای استفاده از قابلیت هایی که آن را به شیوه ای ساده برای کارکردن چیزها مانند راهنمایی های ابزار، پنجره های مدال، هشدار و غیره طراحی می کند، می باشد. شما حتی می توانید اسکریپت های نوشتاری را کاملا حذف کنید.


8. ادغام ساده


بوت استرپ را می توان به سادگی با سیستم عامل ها و چارچوب های متفاوتی، در سایت های موجود و همچنین موارد جدید نیز هماهنگ کرد. شما همچنین می توانید از عناصر خاص Bootstrap همراه با CSS فعلی خود استفاده کنید.


9. شبکه


بوت استرپ دارای قابلیت استفاده از یک شبکه 12 ستون است که پاسخگو است. این همچنین عناصر افست و ناسازگاری را حفظ می کند. شبکه می تواند در یک حالت پاسخگو حفظ شود یا شما می توانید به سادگی آن را به یک طرح ایمن تغییر دهید.


10. قطعات پیش ساخته شده


راه های بوت استرپ با اجزای پیش طراحی شده برای هشدارها، کشویی ها، نوارهای خالی و غیره. از این رو، بوت استرپ به عنوان یک ویژگی غنی، مزایای متعددی از استفاده از آن را فراهم می کند. امیدوارم که دلایل بالا را درک کنید تا بتوانید به راحتی از Bootstrap برای طراحی وب سایت های عالی برای سایت خود استفاده کنید!

  • فاطمه علیزاده

بوت استرپ

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی