آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

محبوب ترین میزبان (Host) وب سایت

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

ویژگی های عمومی وب سایت میزبانی  (Host)  وب رایگان


به دنبال یک راه حل رایگان میزبانی وب یک تصمیم ضروری است. سعی کنید شناسایی میزبان وب قابل اعتماد را می توان یک کار دلهره آور به خصوص با بسیاری از ارائه دهندگان خدمات و گزینه های در حال حاضر در دسترس است. پرتاب در ورق های ویژگی و وعده، این کار می تواند بسیار بیشتر ارعاب است.

تغییر دهنده خدمات ارائه دهنده خدمات میزبانی وب

دلایل زیادی وجود دارد که چرا افراد یا شرکت ها می خواهند به یک شرکت میزبانی وب جدید تغییر کنند. این می تواند به همان اندازه ساده است که فضای ذخیره سازی یا پهنای باند کافی نیست، یا این امر می تواند به دلیل خدمات مشتری یا عدم وجود آن باشد. راحت تر گفت از انجامش؟ تغییر به یک شرکت میزبانی وب جدید ممکن است به نظر یک کار دیوانه کننده تبدیل شود، اما لازم نیست که پیچیده باشد - فقط چند چیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

میزبانی ایمیل - نام تجاری شما آنلاین

آدرس ایمیل ایده آل کوتاه، ساده و منطقی است. آدرس ایمیل رایگان اغلب طولانی و گیج کننده است و شامل دامنه های غیر شخصی مانندHotmail و @ Gmail می باشد. در کسب و کار، ایجاد احساس تصور درست ضروری است - شما نیاز به یک آدرس ایمیل دارید که هم منحصر به فرد و هم به یاد ماندنی است.

میزبانی وب رایگان - شروع به کار

نام دامنه. میزبانی. محتوا. این ها سه مورد ضروری برای قرار دادن وب سایت شما در اینترنت هستند. با تمام پسوندهای نام دامنه مختلف، شرایط ثبت نام، بسته های میزبانی وب و jargons فنی (به عنوان مثال FTP، SMTP، PHP و غیره) - دید ساده وب سایت خود را آنلاین در حال حاضر تبدیل به چیزی غم انگیز، گیج کننده و ارعاب.

رایگان وب سایت در مقابل فیس بوک - که برای اولین بار؟

بنابراین تصمیم گرفتید وقت آن باشد که حضور آنلاین خود را برای کسب و کارتان ایجاد کنید. دوست شما پیشنهاد می کند که وب سایت خود را پیدا کنید خواهرزاده نوجوان شما می گوید، صفحات فیس بوک رایگان است و به میلیون ها کاربر که می توانید دسترسی پیدا کنید! در حال حاضر کدام یک را انتخاب می کنید، وب سایت خود و یا یک صفحه فیس بوک؟

ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب رایگان خود را امیدوار به شما چیزهایی که نمی تواند تحویل دهد

حتی محترم ترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب رایگان می تواند وعده هایی را که نمی تواند نگه دارد. در حالی که برخی از این وعده ها بی ضرر و یا ناچیز به نظر می رسد، ممکن است بعضی از مردم ادعا کنند که هرگز حق ندارند مشتریان خود را گمراه کنند.

سوالات در مورد میزبانی وب رایگان

تمام وبسایت ها نیاز به میزبانی وب دارند. یک برنامه میزبانی وب به شما یک سرور وب را می دهد که می توانید فایل های وب خود را ذخیره کرده و تمام اطلاعات را با جهان به اشتراک بگذارید. میزبان های مختلف میزبانی وب در بازار وجود دارد و یکی از آنها گزینه ی میزبانی وب رایگان است. در اینجا برخی از سوالات رایج در مورد میزبانی وب رایگان است.

مرزهای پشتیبانی میزبانی وب

وب سایت، طراحی وب، اسکریپت، پایگاه داده، تجارت الکترونیک، بهینه سازی موتور جستجو، کلمات کلیدی، کنترل پنل، FTP، مشتریان ایمیل، پهنای باند، دیسک spce، آدرس آی پی، DNS، نام دامنه، و غیره. این اصطلاحات و عبارات مربوط به وب میزبانی صنعت و به راحتی می توان در بسیاری از واژه نامه و پایگاه های ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب یافت می شود. همه اینها می تواند به یک صاحب وب سایت جدید یا چیز جدیدی برای میزبانی وب بسیار غریب باشد. به نظر می رسد راه حل میزبانی وب برای تقریبا هر مشکل مربوط به اینترنت وجود داشته باشد، اما همه مشکلات در مرزهای پشتیبانی میزبانی وب نیست.

میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب سرویسی است که به سازمانها و افراد اجازه می دهد یک وب سایت یا صفحه وب را به اینترنت ارسال کنند. میزبان وب و یا ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، یک کسب و کار است که فناوری و خدمات مورد نیاز برای وب سایت یا صفحه وب را در اینترنت مشاهده می کند. وب سایت ها میزبان یا ذخیره می شوند در رایانه های خاص به نام سرور ها.

چه نوع از میزبانی آیا شما نیاز دارید؟

در حال حاضر بسیاری از گزینه های میزبانی وب موجود است: میزبانی وب رایگان، میزبانی وب، سرور اختصاصی، و لیست ادامه می یابد. همه این گزینه ها به هدف مشابهی می رسند که محتوای شما را میزبانی می کند تا بتواند افراد اینترنتی آنها را مشاهده و مشاهده کنند. تفاوت اصلی این است که چگونه هر یک از آنها ساختار یافته و همچنین مزایایی که ارائه می دهند، است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی