آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

صفحه وب داینامیک چیست؟

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

یک صفحه وب پویا یک صفحه وب است که هر بار که مشاهده می شود، محتوای مختلفی را نمایش می دهد. به عنوان مثال، صفحه ممکن است با زمان روز تغییر کند، کاربر که به صفحه وب دسترسی پیدا می کند یا نوع تعامل کاربر. دو نوع از صفحات وب پویا وجود دارد.


ضبط مشتری

صفحات وب که در پاسخ به یک اقدام درون آن صفحه تغییر می کنند، مانند یک ماوس یا عمل صفحه کلید، از اسکریپت های سمت سرویس گیرنده استفاده می کنند.


اسکریپت های سمت سرویس گیرنده محتوای تولید شده توسط مشتری را تولید می کنند. محتوای جانبی مشتری، محتوایی است که بر روی رایانه کاربر ایجاد شده است تا سرور. در این موارد، مرورگر وب کاربر محتویات صفحه وب را از سرور دانلود می کند، کد را که در صفحه وب جاسازی شده است، پردازش می کند و سپس محتوای به روز شده را به کاربر نمایش می دهد.


زبان های اسکریپت مانند جاوا اسکریپت و فلش به یک صفحه وب اجازه می دهد که به رویدادهای مشتری پاسخ دهد.


سرصفحه سرور

صفحات وب که وقتی یک صفحه وب بارگیری یا بازدید می شوند، از اسکریپت های سمت سرور استفاده می کنند. محتوای جانبی سرور، محتوایی است که وقتی یک صفحه وب بارگذاری می شود، تولید می شود. به عنوان مثال، صفحات ورود، انجمن ها، فرم های ارسال و سبدهای خرید، همه از اسکریپت های سمت سرور استفاده می کنند، زیرا صفحات وب با توجه به آنچه که به آن ارسال می شود، تغییر می کنند.


زبانهای اسکریپت مانند PHP، ASP، ASP.NET، JSP، ColdFusion و Perl به یک صفحه وب اجازه می دهند که به رویدادهای ارسال پاسخ دهند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی