آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آلگوریتم موتور جستجو چیست؟

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

منحصر به هر موتور جستجو و همانند کلمات کلیدی مهم است، الگوریتم های موتور جستجو، چرا و چگونگی رتبه بندی موتورهای جستجو هستند. اساسا یک الگوریتم موتور جستجو یک مجموعه ای از قوانین یا یک فرمول منحصر به فرد است که موتور جستجو برای تعیین اهمیت یک صفحه وب استفاده می کند و هر موتور جستجو دارای مجموعه ای از قوانین است. این قواعد تعیین می کند که آیا یک صفحه وب واقعی یا هرزنامه باشد یا اینکه دارای داده های قابل توجهی است که مردم علاقه مند هستند و بسیاری از ویژگی های دیگر برای رتبه بندی و لیست نتایج برای هر پرس و جو جستجو که آغاز شده است، برای جستجوی سازمان یافته و اطلاعاتی صفحه نتایج موتور الگوریتم ها، همانطور که برای هر موتور جستجو متفاوت هستند، همچنین از امنیت اسرار محافظت می کنند، اما موارد خاصی وجود دارد که همه الگوریتم های موتور جستجو مشترک هستند.

آلگوریتم موتور جستجو

1. Relevancy - یکی از اولین چیزهایی که یک الگوریتم موتور جستجو برای آن بررسی می کند، مرتبط بودن صفحه است. این که آیا فقط برای کلمات کلیدی اسکن شده یا به دنبال چگونگی استفاده از این کلمات کلیدی است، الگوریتم تعیین خواهد کرد که آیا این صفحه وب برای رفع کلمۀ خاص خاصیت خاصی دارد یا خیر. همانطور که کلمات کلیدی در آن قرار دارد نیز یک عامل مهم در رعایت یک وب سایت است. صفحات وب که کلمات کلیدی در عنوان دارند، و همچنین در سرتاسر یا چند خط اول متن، برای این کلمه کلیدی بهتر از وب سایتهایی هستند که این ویژگی ها ندارند، بهتر است. فرکانس کلمات کلیدی نیز برای رعایت آن اهمیت دارد. اگر کلمات کلیدی به طور مرتب ظاهر شوند، اما نتیجه کلمات کلیدی نیستند، وب سایت بهتر رتبه بندی خواهد شد.


2. عوامل فردی - بخش دوم موتورهای الگوریتم های موتور جستجو، عوامل فردی هستند که موتور جستجوی خاص را از هر موتور جستجو دیگر متفاوت می سازد. هر موتور جستجو دارای الگوریتم های منحصر به فرد است و عوامل فردی این الگوریتم ها به همین دلیل است که پرس و جو جستجو نتایج مختلفی را در گوگل از MSN یا یاهو نشان می دهد. یکی از رایج ترین عوامل فردی تعداد صفحات یک موتور جستجوگر است. آنها ممکن است صفحات بیشتری را نشان داده یا فهرست بیشتری را فهرست کنند، اما این میتواند نتایج مختلفی برای هر موتور جستجو داشته باشد. برخی از موتورهای جستجو نیز برای اسپم جریمه می شوند، در حالی که دیگران این کار را انجام نمی دهند.


3. فاکتورهای خارج از صفحه - بخش دیگری از الگوریتم هایی که هنوز برای هر موتور جستجو فرد هستند، عوامل خارج از صفحه هستند. عوامل خارج از صفحه مواردی مانند اندازه گیری و پیوند از طریق کلیک است. فرکانس نرخ کلیک و لینک کردن می تواند شاخصی باشد که مربوط به یک صفحه وب به کاربران و بازدیدکنندگان واقعی است و این باعث می شود که یک الگوریتم رتبه بندی صفحات وب را افزایش دهد. فاکتورهای Off-page برای کارشناسان وب سخت تر است، اما می توانند تاثیر زیادی بر رتبه صفحه بر اساس الگوریتم موتور جستجو داشته باشند.


الگوریتم های موتور جستجو رمز و راز پشت موتورهای جستجو هستند، گاهی اوقات حتی با خوشحالی می گویند "سس مخفی" موتور جستجو. فراتر از عملکرد اساسی یک موتور جستجو، رعایت یک صفحه وب، عوامل خارج از صفحه و عوامل منحصر به فرد هر موتور جستجو کمک می کند تا الگوریتم های هر موتور را به عنوان بخش مهمی از طراحی بهینه سازی موتورهای جستجو تبدیل کند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی