آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه اغلب بهینه سازان جستجو می گویند که چگونه Google به روز رسانی الگوریتم خود را چگونه انجام می دهد؟ چگونه بسیاری از مقالات شما را خوانده اند که در مورد آخرین تغییرات ساخته شده توسط گوگل و چگونه شما باید برای تغییر استراتژی خود را اگر شما می خواهید برای زنده ماندن؟

5 مبانی جستجوگر

من اغلب ادعا می کنم که گوگل و دنیای جستجوگرها به طور کلی در حال تغییر هستند و اکثر اوقات این درست است. تاریخچه به روز رسانی الگوریتم اصلی گوگل با به روز رسانی های جدید رسیده است، معمولا چندین بار در سال نورد می شود. گاهی اوقات آنها عوامل جدید رتبه بندی جدید را معرفی می کنند، حتی اگر صدها نفر هم اکنون وجود داشته باشند. گاهی اوقات آنها به زیبایی شناسی صفحات نتایج جستجو تغییر می کنند. بار دیگر، آنها به سختی قابل توجه است، مسئول بخش کوچکی از درصد سایت ها در رتبه بندی بالا یا پایین حرکت می کنند.


خوب است که به این به روز رسانی توجه داشته باشید، زیرا اغلب اوقات فرصت های رتبه بندی جدید را نشان می دهد یا معیارهای جدیدی برای مدیران وب ارائه می دهد که احتمالا باید آنها را مطابق با آنها قرار دهید. اما در جامعه جستجوگر، آنها نیز اغلب بیش از حد؛ به جای ارزیابی اثرات حاشیه ای این به روز رسانی ها، گاهی تحلیلگران گویای آن به عنوان "بازی در حال تغییر" یا "انقلابی" هستند.



واقعیت این است که، با وجود این به روز رسانی های مکرر، جستجوگرها و الگوریتم جستجوی اصلی گوگل در دهه گذشته تغییری نکرده اند. اصولی که رتبه را تعیین می کنند، هنوز در محل قرار دارند و هرچند که بیان یا ارزیابی آنها اصلاح شده است، آنها پایه های اصلی یک استراتژی موفق SEO هستند. احتمالا، آنها در آینده قابل پیش بینی هستند.


پس این اصول چیست؟


1. رباتها باید سایت شما را ببینند. اول، گوگل نمی تواند سایت شما را رتبه بندی کند اگر نمی تواند ببیند چه محتوایی ارائه می دهد یا ببینید که سایت شما در آن وجود دارد. گوگل اولین گام در ایجاد نتایج موتور جستجو است در نظر گرفتن محتوای در سراسر وب؛ برای این منظور، از ربات های خودکار برای ردیابی وب سایت ها، کشف و نمایه سازی محتوای آنها استفاده می کند. اگر رباتها نمیتوانند "سایت" شما را ببینند، هرگز آن را به فهرست Google اضافه نکنید، و شما هرگز به عنوان نتیجه در SERPs مشاهده نخواهید شد. این جایی است که SEO فنی به بازی می آید. SEO فنی در مورد اطمینان از اینکه سایت شما به درستی بارگیری می شود، برای ربات ها قابل مشاهده است و تصاویر مناسب برند و سایت شما را ارائه می دهد. در حالی که برخی از عوامل فنی ممکن است برآورده شود، نیاز گسترده ای برای نگه داشتن سایت شما به صورت دائمی است.


شما همچنین می توانید


 

2. ساختار سایت نشان دهنده ساختار ورودی است. به عنوان یک فرمت از این دیدگاه به ربات ها، طرح بندی و ساختار سایت شما نشان می دهد که چگونه Google سایت شما را ارزیابی می کند و چگونه در SERPs نمایش داده می شود. به عنوان مثال، عنوان و توضیحات صفحه شما از ابرداده سایت شما استخراج شده و مورد استفاده قرار می گیرد تا ورودی های مربوطه خود را در SERPs بگذارید. ساختارهای ویژه مانند نشانه ساختار یافته ممکن است برای ارائه نوع خاصی از محتوا هنگام استفاده کاربران برای آن استفاده شود. برای مثال، ممکن است از این میکرو فرمتینگ برای انتشار یک تقویم استفاده کنید که کاربران میتوانند بلافاصله در موتورهای جستجو ببینند.


3. محتوای کیفیت باید باشد. موفقیت گوگل بستگی به هدایت کاربران به بهترین محتوای آنلاین دارد و به این معنی است که برای دستیابی به قابلیت جستجو، شما باید محتوای زیادی را ایجاد کنید و تبلیغ کنید. "بزرگ" به این معنی است که به اندازه کافی بلند (به طور کلی، حداقل 800 کلمه در هر صفحه)، متراکم (از جمله حداقل پف)، قابل خواندن (باید برای زبان مادری مفیدی باشد) و قابل هضم است (سرفصل ها و سرفصل های زیر خوب هستند). اگر چه گوگل روش صریحی را که برای ارزیابی محتوای با کیفیت استفاده می کند، به طور صریح منتشر نمی کند، شما باید بتوانید بطور ذاتی بگوید که کار شما واقعا ارزشمند است. محتوای شما بهتر است، بالاتر آن را به رتبه.


4. اعتماد در شبکه ساخته شده است. در نهایت، هیچ یک منبع تنها نمی تواند (یا باید) اعتبار یک صفحه داده را تعیین کند. در عوض، گوگل همیشه-و احتمالا همیشه-به شبکه گسترده ای از شاخص های اعتماد متکی است تا بتواند منابع قابل اطمینان اینترنت را به طور متقابل ایجاد کند. در حال حاضر، این نشان می دهد در قالب لینک. لینکهای بیشتری که به سایت شما اشاره میکنید، و لینکهای قابل اعتمادتر آن، سایت معتبرتر شما خواهد بود. بدیهی است که ایجاد پیوند و ارزیابی پیوند در چند سال گذشته تحولات قابل ملاحظه ای داشته است، اما مفهوم کلی هنوز در دست است. ساختن و مدیریت نمایه لینک شما هنوز بهترین راه برای بهبود اختیارات دامنه شماست و احتمالا در سالهای آینده باقی خواهد ماند.

  • فاطمه علیزاده

Google

SEO

استراتژی

الگوریتم

نظرات  (۱)

  • علی زیرایی
  • عالی و کاربردی بود ممنون
    پاسخ:
    ممنونم ک همیشه امید میدن 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی