آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کاربرد کلمات کلیدی SEO چیست؟

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

کلمات کلیدی جستجوگرها کلمات کلیدی و عبارات در محتوای وب شما هستند که مردم را قادر می سازد تا از طریق موتورهای جستجو سایت خود را پیدا کنند. یک وبسایت که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است "به همان زبان صحبت می کند" به عنوان پایگاه بالقوه بازدید کننده خود با کلمات کلیدی برای جستجوگرها کمک می کند که اتصال جستجوگران به سایت شما. کلمات کلیدی یکی از عناصر اصلی جستجوگرها هستند.


به عبارت دیگر، شما باید بدانید که چگونه افراد به دنبال محصولات، خدمات یا اطلاعاتی هستند که شما ارائه می دهید، به طوری که آنها بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند؛ در غیر این صورت، آنها در یکی از صفحات بسیاری دیگر در نتایج گوگل پیاده سازی کلمات کلیدی SEO به رتبه سایت خود در بالاتر از رقبای خود کمک خواهد کرد.


به همین دلیل است که توسعه لیستی از کلمات کلیدی یکی از اولین و مهمترین مراحل در ابتکار بهینه سازی موتورهای جستجو است. کلمات کلیدی و جستجوگرها به طور مستقیم در ارتباط با اجرای یک مبارزات بازاریابی جستجو برنده می شوند. از آنجا که کلمات کلیدی برای همه تلاش های دیگر SEO شما پایه و اساس است، به خوبی به ارزش زمان و سرمایه گذاری برای اطمینان از کلمات کلیدی جستجوگرها خود را به مخاطبان شما بسیار مناسب است و به طور موثر برای عمل سازمان یافته است.


تحقیق کلید واژه seo

حل و فصل در کلمات کلیدی جستجوگرها درست یک فرآیند ظریف است که شامل هر دو محاکمه و خطا است، اما اصول را آسان درک کنید. در اینجا ما شما را از طریق تحقیق در مورد آنچه که مشتریان شما دنبال می کنند، کشف کلمات کلیدی که به شما در رتبه بندی صفحه موتور جستجو (SERP) رتبه بندی می کنند، و قرار دادن آنها در محتوای آنلاین خود می پردازید.


پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی خود را برای جستجوگرها

اغلب بازاریابهای جستجوگر هنگام انجام تحقیقات کلید واژه های جستجوگر اشتباهات مشابهی را انجام می دهند.


فقط انجام یک تحقیق در زمینه تحقیقات کلیدی جستجوگرها

به دلخواه برای به روز رسانی و گسترش لیست کلمات کلیدی SEO خود، و یا

هدف قرار دادن کلمات کلیدی که بسیار محبوب هستند، به این معنی که آنها خیلی رقابتی هستند.

اساسا، تحقیقات کلیدی جستجوگرها باید یک بخش در حال انجام و در حال تکامل از کار شما به عنوان یک بازاریاب باشد. کلمات کلیدی قدیمی باید به صورت دوره ای مجددا ارزیابی شوند، و کلمات کلیدی با حجم بالا، رقابتی (یا کلمات کلیدی "سر" به عنوان مخالف کلمات کلیدی طولانی مدت) اغلب می توانند با استفاده از جایگزین یا افزوده شدن با عبارات طولانی تر، خاص تر طراحی شوند تا فقط هر بازدید کننده اما دقیقا بازدید کنندگان مناسب است. (چه کسی از سایت شما بازدید می کند - به ویژه اگر آنها افرادی هستند که به طور فعال در جستجوی خدمات شما هستند - حداقل به همان اندازه که تعداد بازدید کننده ها اهمیت دارد، مهم است.)


و شما باید متنوع شوید. در اینجا یک زبان زبانی است که کاملا درست است: تنوع کلمه کلیدی در دنیای کلمه کلیدی است. اگر شما خودتان را با استفاده از همه ی کلمات کلیدی مشابه رقبای خود پیدا نکنید، نمی خواهید ایستادگی کنید. نه تنها باید ابزار جستجو کلمات کلیدی جدید را امتحان کنید و نتایج را پیگیری کنید، بلکه باید براساس تحقیقات خودتان آزمایش کنید - چه کسی از کلمات کلیدی شما استفاده می کند؟ و چگونه خود را از خود بیرون می آورید؟ با ارائه محتوای عالی که واقعا پاسخگو به سوالات مشتریان آینده نویسی شما با جستجو در کلمات کلیدی خود هستند.


با استفاده از ابزارهای جستجوگر کلمات کلیدی رایگان ما

WordStream رایگان ابزار جستجو SEO کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند تا بهترین، کلمات کلیدی مرتبط با کلمات کلیدی خود را پیدا کنید که ترافیک وب سایت و جابجایی وب سایت خود را در وب سایت خود ادامه خواهد 

مزایای استفاده از ابزار کلمات کلیدی WordStream، از جمله ابزار رایگان کلمات کلیدی، برای SEO بهتر عبارتند از:


کلمات کلیدی بیشتر جستجوگرها - دسترسی رایگان به هزاران کلمه کلیدی به علاوه داده های حجم جستجو کلمات کلیدی، ارسال به حق صندوق پستی خود را.

کلمات کلیدی جستجوگرها هدفمند - نتایج جستجوی کلمات کلیدی را بر اساس صنعت یا کشور فیلتر کنید تا بتوانید بر کلمات کلیدی تمرکز کنید که واقعا برای حساب شما کار می کنند.

داده های کلیدی شما می توانید عمل کنید - به جای فقط یک لیست از کلمات کلیدی، ابزار ما داده های ساخت یافته و عملی شما را آماده استفاده در مبارزات بازاریابی جستجو. به عنوان مثال، شما می توانید یک لیست از کلمات کلیدی را در گروه بندی کلید واژه ها رها کنید تا مجموعه ای سازماندهی شده از نیچه های کلمه کلیدی مرتبط را باز کنید.

ابزار KeywordView WordStream نیز برای بازاریابی PPC بسیار ارزشمند است - از Keyword Finder برای شناسایی گروه های تبلیغاتی جدید برای تبلیغات گوگل (که قبلا به عنوان AdWords شناخته شده است) استفاده می شود و از ابزار رایگان کلمات کلیدی منفی استفاده کنید تا کلمات کلیدی منفی را پیدا کنید که باعث کاهش هزینه های ناخوشایند و صرفه جویی در هزینه شما


ساخت کلید واژه های جستجوگر شما برای شما کار می کند

در حال حاضر که بهترین کلمات کلیدی را پیدا کرده اید، شما باید آنها را به کار ببرید تا نتایج جستجوگرها (ترافیک جستجو، تبدیل و همه چیز خوب) را به دست آورید.


پس: چگونه ادامه دهید؟ از سوی دیگر، بهترین شیوه های SEO، توصیه می کنند که کلمات کلیدی مرتبط را در تعدادی از مناطق با توجه به سایت خود، در همه جا از عناوین و متن بدن از صفحات خود به URL های خود به برچسب های متا تگ خود را به نام نام فایل های تصویری خود اضافه کنید. از سوی دیگر، وب سایت های بهینه سازی شده با موفقیت، هزاران یا حتی میلیون ها کلمه کلیدی دارند. شما نمی توانید یک صفحه منحصر به فرد برای هر یک از کلمات کلیدی خود ایجاد کنید. در همان زمان، شما نمی توانید سعی کنید همه چیز را بر روی تعداد انگشت شماری از صفحات با کلمه کلیدی پر کردن و انتظار برای رتبه بندی برای هر کلمه کلیدی فرد. این کار درستی نیست.


پس چگونه کار می کند؟ پاسخ گروه بندی و سازماندهی کلمات کلیدی است. با تقسیم کردن کلمات کلیدی خود به گروه های کوچک و قابل کنترل کلمات کلیدی مرتبط، شما می توانید حجم کار خود را (به طور قابل توجهی) کاهش دهید، در عین حال صفحات مخصوصی را ایجاد کنید.


به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما وب سایت یک فروشگاه حیوان خانگی آنلاین را اجرا می کنید. شما ممکن است عاقل باشید که گروهی از کلمات کلیدی را برای همه محصولات مربوط به سگ خود ایجاد کنید و سپس برای همه پروژه های مرتبط با پاراکس خود و غیره. گام بعدی این است که هر گروه را به زیر گروه های کوچکتر (قفل های پاراکت، اسباب بازی های پاراکت، تنقلات پاراکتیک) و سپس گروه های کوچکتر برای هر نوع محصول (میان وعده های پاراکیت کم چربی، تنقلات لوکس ... شما این ایده را دریافت می کنید). در حال حاضر فروشگاه حیوان خانگی شما می توانید صفحات شخصی بهینه سازی شده برای هر یک از گروه های کلیدی کوچک ایجاد کنید.


یک بازاریاب که تلاش می کند بهینه سازی یک صفحه وب برای "گروه های کلمات کلیدی خوراکی لذیذ" را انجام دهد، اگر بیشتر از موارد زیر نباید بیشترین تاثیر را داشته باشد:


با استفاده از کلمه کلیدی در عنوان صفحه

با استفاده از کلمه کلیدی در URL (به عنوان مثال، online-petstore.com/parakeets/snacks/gourmet)

با استفاده از کلید واژه و تغییرات (به عنوان مثال، "snacks parakeet delightful")، در سراسر صفحه کپی کنید

با استفاده از کلمه کلیدی در برچسب های متا، به ویژه توصیف متا

با استفاده از کلمه کلیدی در هر مسیر فایل تصویری و در متن آلتو تصاویر

با استفاده از کلمه کلیدی به عنوان متن لنگر در لینک ها به صفحه از جاهای دیگر در سایت

هنگام بهینه سازی صفحات وب خود، به خاطر داشته باشید که ارتباط کلمه کلیدی مهمتر از چگالی کلمات کلیدی در SEO است.


البته گروه بندی کلمات کلیدی دستی می تواند بسیار وقت گیر باشد. برخی از ابزارهای خودمان که ممکن است در خرج کردن مفید باشند عبارتند از Keyword Finder Niche، که به درستی مانند یک ابزار کلیدی جستجوگر کلمات کلیدی کار می کند، اما پیشنهاداتی را که قبلا به خوشه های مربوطه داده می شوند، بازمی گرداند. ما همچنین Grouper Keyword ارائه می دهیم که گروه های پیشین را به طور خودکار فهرست می کند.


  • فاطمه علیزاده

URL

محتوای وب

نظرات  (۱)

سلام خیلی عالی بود یه مقاله تویه یه اسایت دیگه دیدم حیفم اومد نزارم ، موضوع مقاله این بود که سئو چیه و سئو چکاره حتما بخونید به کارتون میاد .
http://myamooz.ir/?p=29

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی