آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

7 دلیل برای اینکه وب سایت شما باید ریسپانسیو باشد


در ماه مه سال 2016، مارک هاراری در مورد "5 عنصر انتقادی برای داشتن یک وب سایت اصلاح بسیار معروف" نوشت و در آن پست تاکید کرد که اهمیت وب سایت شرکت شما ریسپانسیوبودن به کاربران تلفن همراه است. یک سال بعد ما به دنبال این هستیم که چرا این موضوع برای کسب و کار شما حیاتی است و اگر به آن نپرداختید، چرا باید در پایان سال 2017 باشید.


اول، طراحی وب ریسپانسیو چیست؟

برای تحویل یک تجربه تلفن همراه در گذشته، ما تلاش می کنیم تا از دستگاهی که کاربر استفاده می کند، خرج کند و نسخه ای را ارائه دهد که بهترین عملکرد را در مرورگر خود نشان دهد. اغلب کسب و کار ها باید یک سایت تلفن همراه و نسخه دسکتاپ را حفظ کنند. با طراحی وب ریسپانسیو ما می توانیم یک وب سایت واحد ایجاد کنیم که به اندازه یک دستگاه کاربر پاسخ دهد - با یک URL و یک منبع محتوا که معمولا توسط سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس هدایت می شود. یک وبسایت ریسپانسیو دارای یک طرح «مایع» است که متن، گرافیک، فرم و غیره را براساس اندازه صفحه نمایش و در برخی موارد، توسط دستگاه تنظیم می کند.


آیا وب سایت من ریسپانسیو است؟

این ممکن است، اما راه بسیار آسان و سریع برای تعیین این است که بر روی این ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت که گوگل به صاحبان وب سایت و مدیران ارائه شده است کلیک کنید.


چرا داشتن یک وب سایت ریسپانسیو مهم برای بازسازی کسب و کار شما؟


کاربران تلفن همراه در حال حاضر بیش از کاربران دسکتاپ: همانطور که مارک اشاره کرد در سال گذشته، روند کاربران بازدید وب سایت ها در گوشی های هوشمند خود را افزایش یافته است به طور نمادین در طول 3-4 سال گذشته است. در حال حاضر 69 درصد بزرگسالان آمریکایی دارای یک گوشی هوشمند هستند و 60 درصد از کل اینترنت در حال حاضر بر روی یک دستگاه تلفن همراه است. اگر می توانم از شباهت انتقال از تلویزیون سیاه و سفید به رنگ در 60 سال استفاده کنم ... اگر شما وب سایت خود را در فرمت ای که به یک کاربر تلفن همراه پاسخ می دهید استفاده نکنید، شما به اندازه کافی پاسخ نمی دهید که چگونه بسیاری از مشتریان بالقوه رسانه ها را مصرف می کنند .

نتایج جستجوی بهتر: بنابراین کاربران بیشتر صرف استفاده از اطلاعات در وب بر روی یک دستگاه تلفن همراه هستند، مهمتر اینکه آنها در جستجوی محصولات و خدمات شما در آن محیط نیز هستند. با هر روز بیش از 100 میلیارد جستجو در گوگل، Google با تغییر الگوریتم های جستجوی خود، به این تغییر در رفتار مصرف کننده پاسخ داده است، که در حال حاضر وب سایت هایی را که با استفاده از نتایج جستجوی بهتر هستند، به وب سایت هایی که دوستانه استفاده می کنند، پاداش می دهند.

تجربه بهتر کاربران به طور کلی: اگر شما تا به حال سعی در هدایت یک وب سایت غیر دوستانه تلفن همراه بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید، می توانید سریعا در مورد تلاش مشتریان آینده ای که در تلاش برای انجام کسب و کار با شما هستند را تجربه کنید. مشاهده متن و تصاویر، کلیک کردن بر روی عناصر ناوبری و مهمتر از همه تلاش برای تبدیل با پر کردن یک فرم در کنار غیرممکن است.

صفحات فرود یا "فشار دادن" موثرتر هستند: با حصول اطمینان از اینکه وب سایت شما می تواند به صورت مؤثر بر روی یک دستگاه تلفن همراه مشاهده شود، شانس بیشتری برای جذب کاربران در انتهای تصمیم خرید خود دارید. 92٪ از افرادی که برای یک محصول یا خدمات در یک دستگاه تلفن همراه جستجو می کنند در عرض یک روز خرید می کنند. علاوه بر این، صفحات فشار دادن تلفن همراه حتی کارآمدتر عمل میکنند، زیرا معمولا آنها بدون هیچ گونه لینک و یا دکمههای منحرف شده برای کلیک روی آن ارائه میشوند، که ممکن است در یک نسخه دسکتاپ مشاهده کنید. اگر یک شماره تلفن در صفحه فشرده ارائه شده باشد (توصیه می شود)، کاربر می تواند فقط روی لینک کلیک کند تا تماس مستقیم به دفتر شما برقرار شود ...

فکر می کنید در خارج از گوشی های هوشمند: در حالی که مصرف رسانه های رسانه ای به طور چشمگیری افزایش یافته است در چند سال گذشته، اندازه صفحه نمایش دستگاه می تواند بین تولید کنندگان و انواع دستگاه ها (گوشی های هوشمند، قرص، کیوسک لمسی، و غیره) متفاوت باشد. تلاش برای طراحی به اندازه صفحه نمایش خاص نزدیک به غیر ممکن است بنابراین ارائه وب سایت خود را در یک قالب ریسپانسیو بیمه نام تجاری شرکت شما و اطلاعات به طور مناسب تحویل داده می شود.

استراتژی اجتماعی قوی تر: تخمین زده شده است که 60 درصد از زمان صرف شده برای یک دستگاه تلفن همراه در رسانه های اجتماعی است ... بنابراین اگر شرکت شما کار خوبی در جذب مشتریان و چشم انداز های خود در فیس بوک، توییتر، Pinterest و غیره زمانی که آنها ضربه پیوند به وب سایت شما برای گام بعدی، اگر شما یک نسخه کوچک وب سایت خود را ببینید، موثر است. فرآیند را با داشتن یک صفحه فشار ریسپانسیوبرای تبدیل این بازدید کننده اجتماعی به یک رهبر واجد شرایط برای تیم فروش خود تکمیل کنید!

جلوگیری از رقابت: در حالی که بسیاری از شرکت ها و سازمان هایی که انتقال به فرمت ریسپانسیو را انجام داده اند، اکثریت، به خصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط، به آن اشاره نکرده اند ... (44٪ از شرکت های Fortune 500 شرکت های موبایل آماده نیستند ) جلوگیری از رقابت خود را با "ریسپانسیو" به چشم انداز خود را!

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی