آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ساخت یک سیستم تجزیه و تحلیل قدرتمند که در واقع از آن استفاده می کنید.


website

در راه اندازی سرویس خود، شما می دانید که جهت چه چیزی، چه ویژگی برای اولویت بندی و آیا شما در حال رفتن در جهت درست است. با رشد کاربران و ویژگی های آن، نیاز به اطلاعات دقیق تر برای ایجاد نقشه جغرافیایی به صورت عینی می باشد. این بدان معنی ساختن سیستم تحلیلی خودمان بود.


قبل از ایجاد یک راه حل سفارشی، سعی کردیم یکی از آن را به عنوان یک سرویس در دسترس قرار دهیم. آنها چندین بازیکن بزرگ در این زمینه هستند: Google Analytics، Mixpanel و غیره. آنها برای یک زمان خوب کار می کنند، گرچه برخی از مسائل کلیدی را در بر داشتیم. البته اصلی است که در نهایت همه از استفاده از این ابزار متوقف می شوند. برای ما، این اتفاق افتاد زیرا ما نمیتوانیم تمام اطلاعاتی را که در اختیار داشتیم ارسال کنیم. یا به دلیل اینکه در ابزار دیگری (نوار و اینترکام) قرار گرفت. یا اگر این مقدار داده ای که ما در نظر داشتیم، به خوبی کار نمی کند.


در اینجا یک مرور کلی از نحوه ساخت سیستم تجزیه و تحلیل و آنچه که در طول راه آموخته ایم، ساخته ایم. ما به کل سیستم نگاه می کنیم: چگونه وقایع از چندین منبع در یک پایگاه داده ذخیره می شوند و در نهایت تجزیه و تحلیل می شوند.


ما اطلاعات را از منابع مختلف جمع آوری می کنیم، آنها را در یک پایگاه داده متمرکز ذخیره می کنیم و در نهایت آن را تجزیه و تحلیل می کنیم


هدف ما ساخت یک سیستم تجزیه و تحلیل کامل بود، به ما امکان می داد که فرم های پیچیده ای را ارائه دهیم و به سرعت از داشبورد ها استفاده کنیم و از داشبورد استفاده کنیم، در حالی که نیاز به نگهداری حداقل در کنار ماست.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی