آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بهترین پایگاه داده برای کسب و کار

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

10 بهترین پایگاه داده سیستم های نرم افزاری برای حرفه ای های کسب و کار

سیستم نرم افزار پایگاه داده درست می تواند عملکرد را به حداکثر برساند و به سردرد برسد. در اینجا لیستی از ده سیستم مدیریت پایگاه داده است.

پایگاه داده

هر شرکت نیاز به یک پایگاه داده دارد.


این که آیا آن را در محل و یا خارج از سایت نگهداری می شود، توسط یک شخص ثالث مدیریت و یا توسط آن مدیریت می شود، کسب و کار به یک پایگاه داده قابل اعتماد، قابل جستجو و قابل انطباق برای رسیدگی به هجوم مستمر اطلاعات نیاز دارند.


اما پایگاه های داده این اطلاعات را به تنهایی ذخیره، مدیریت و تجزیه و تحلیل نمی کنند. سیستم نرم افزار پایگاه داده درست - همچنین یک سیستم مدیریت پایگاه داده (DBMS) نامیده می شود - برای به حداکثر رساندن عملکرد و به حداقل رساندن سردرد IT ضروری است.


در اینجا به 10 مورد از بهترین سیستم های موجود برای متخصصان کسب و کار نگاه می کنیم:


اوراکل اینجا جای تعجب نیست اوراکل محصولات پایگاه داده را از سال 1979 ساخته است و یکی از مشهورترین تولید کنندگان در سراسر جهان است. لازم به ذکر است در مورد این سیستم مدیریت پایگاه داده: این قدرتمند اما پیچیده است. کاربران جدید می خواهند در آموزش جامع سرمایه گذاری کنند تا اطمینان حاصل شود که بیشترین استفاده از نرم افزار را دارند. اوراکل هم آغوش ابر است. آخرین نسخه آن، 12c، به شرکت ها امکان می دهد که پایگاه داده ها را به عنوان خدمات ابری ادغام و مدیریت کنند.

مایکروسافت SQL سرور. DBMS مایکروسافت یکی از محبوب ترین در جهان است. این نیز یکی از پایدار ترین است. سرور 2008، 2012 و 2014 هنوز هم به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد حتی پس از انتشار سرور 2016. SQL مخفف "زبان پرس و جو ساختار یافته" است و اگر چه مایکروسافت دیر به حزب مدیریت پایگاه داده بود، این DBMS - که ورزش های بومی BI با دیگر ارتباط پیشنهادات محبوب مایکروسافت مانند اکسل، ورد و شیرپوینت - یک نقطه به خوبی درآمد کسب می کند.

خروجی زیر جایگزین منبع باز برای ارائه مایکروسافت که هنوز از زبان پرسوجوی ساختار یافته استفاده می کند، MySQL به عنوان DBMS برای برنامه های کاربردی تحت وب مبتنی بر وب، به ویژه کسانی که در حال استفاده از سایت های تجارت الکترونیک هستند و یا استفاده از محتوای پویای را افزایش می دهد، کشف شده است. شرکت های فناوری مانند فیس بوک، گوگل و ادوبی از این ابزار مدیریت پایگاه داده استفاده می کنند. گرچه اکنون تحت عنوان چارچوب اوراکل قرار دارد، این پروژه همچنان منبع منبع باز است.

PostgreSQL شما احتمالا درباره PostgreSQL زیاد شنیده اید، اما این منبع داده های DBMS شی-ارتباطی در بسیاری از مکان ها مانند برنامه های بازی آنلاین، ابزارهای اتوماسیون پایگاه داده و ثبت دامنه ها نشان داده می شود. PostgreSQL با بهره گیری از 25 سال با یک جامعه فعال و فعال، بر روی یک میزبان از سیستم عامل ها، از جمله ویندوز، لینوکس، سولاریس و در حال حاضر Mac OS X اجرا می شود.

دسترسی مایکروسافت. به عنوان یک نسخه سبک تر از SQL Server فکر کنید، و شما خیلی دور نیستید. این برنامه پایگاه داده دسکتاپ به سرعت به عنوان پایگاه داده برای سایت های تجارت الکترونیک و سیستم های مدیریت محتوا استفاده می شود. در حالی که عمق ویژگی های موجود در SQL مناسب را ارائه نمی دهد، دسترسی به استاندارد مایکروسافت آفیس سوئیت استاندارد است و آسان است برای بالا بردن و اجرا.

تراداتا اگر شما با داده های بزرگ برخورد می کنید، Teradata یک سیستم بسیار بزرگ پایگاه داده (VLDB) برای شما است. Teradata با ایجاد برخی از انبار اصلی، حدود 25 سال پیش اولین پایگاه داده ترابایت Wal-Mart را به بازار عرضه کرد. امروز Teradata نسخه 15.10 انتخاب خوبی برای شرکت هایی است که به دنبال اطلاعات بزرگ با حجم بالا، BI و اینترنت چیزهای (IoT) هستند.

IBM DB2. جای تعجب نیست که IBM این لیست را با DB2 Universal Database (UDB) Enterprise Server Edition می سازد. DB2 برای کارآیی سازمانی با ظرفیت بالا و با در دسترس بودن طراحی شده است که توسط چندین شرکت جهانی برای بهبود عملکرد پایگاه داده و کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

Informix یکی دیگر از پیشنهادات IBM، Informix اغلب توسط موسسات آموزشی استفاده می شود، اما به تازگی پرش به پایگاه داده های شرکت ها انجام شده است. به عنوان یک پایگاه داده هوشمند توصیف شده، این راه حل به خوبی با SQL، JSON و داده های فضایی هماهنگ است و اغلب از لحاظ رضایت مشتری از رتبه اول است.

SAP ASE SAP Adaptive Server Enterprise در اصل به عنوان Sybase شناخته شده است، طراحی شده برای رسیدگی به کارآیی بالا، برنامه های مبتنی بر تراکنش - مانند آنهایی که در بانکداری و مالی استفاده می شود - و پشتیبانی هزاران کاربر همزمان.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی