آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

دامنه چیست؟

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

domain

یک دامنه در زمینه شبکه، به هر گروهی از کاربران، ایستگاههای کاری، دستگاهها، چاپگرها، کامپیوترها و سرورهای پایگاه داده اشاره دارد که انواع مختلف داده را از طریق منابع شبکه به اشتراک میگذارند. انواع مختلف زیر دامنه نیز وجود دارد.


دامنه یک کنترل کننده دامنه دارد که تمام توابع اساسی اولیه را مدیریت می کند و امنیت شبکه را مدیریت می کند. بنابراین، یک دامنه برای مدیریت تمام توابع کاربری استفاده می شود، از جمله نام کاربری / رمز عبور و تأیید هویت و دسترسی به منابع سیستم مشترک. یک دامنه نیز برای اختصاص منابع اختصاصی خاص مانند حسابهای کاربری استفاده می شود.


در یک دامنه شبکه ساده، بسیاری از رایانه ها و / یا گروه های کاری به طور مستقیم متصل می شوند. یک دامنه شامل سیستمهای ترکیبی، سرورها و گروههای کاری است. انواع سرورهای چندگانه ممکن است در یک دامنه - مانند وب، پایگاه داده و چاپ - وجود داشته باشد و به نیازهای شبکه بستگی دارد.

دامنه

دامنه ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره کند:


1. هنگامی که به آدرس اینترنتی مراجعه می کنید یا نام یک دامنه یا نام دامنه، محل وب سایت است. به عنوان مثال، نام دامنه "google.com" به آدرس IP "216.58.216.164" اشاره می کند، اما معمولا نام کاربری به جای یک رشته طولانی از اعداد، ساده تر است. یک نام دامنه می تواند حداکثر شصت و سه حرف با حداقل یک کاراکتر باشد و بعد از پروتکل در URL وارد می شود، همانطور که در مثال زیر می توانید ببینید.


URL یا آدرس اینترنتی


اولین دامنه چیست؟

اولین نام دامنه اینترنتی "symbolics.com" توسط Symbolics، یک شرکت کامپیوتری ماساچوست در تاریخ 15 مارس 1985 ثبت شد.


تصمیم گیری در مورد نام دامنه، ایده خوبی است که آن را ساده نگه دارید، چیزی است که به یاد داشته باشید آسان است. راهنمایی های اضافی برای وب سایت ها در راهنمای ما برای تبلیغ محتوای شما در وب است. برای ثبت نام یا جستجوی یک نام دامنه، توصیه می کنیم از GoDaddy یا Network Solutions بازدید کنید. هر دو شرکت ثبت نام دامنه هستند.


صفحات مرتبط

چگونه یک نام دامنه را ثبت کنم؟

لیست کامل تمامی پسوندهای نام دامنه موجود.

2. هنگامی که به یک شبکه کامپیوتری مراجعه کنید، یک دامنه یک گروه از منابع اختصاص یافته به یک گروه خاص از افراد است. این برای تقسیم مناطق جهانی یا ادارات شرکت استفاده می شود. هنگام ساختن یک کامپیوتر یا درایو شبکه ممکن است یک دامنه مشخص شود.


صفحات مرتبط

چگونه درایو شبکه را نقشه کنم؟

شبکه کامپیوتری و کارت شبکه پشتیبانی و پشتیبانی می کند

DNS، فضای نام دامنه، FQDN، نام میزبان، اینترنت، شرایط اینترنت، InterNIC، Nameserver، شرایط شبکه، PDC، زیر دامنه، TLD، URL، شرایط طراحی وب، حمل و نقل وب، میزبانی وب، WHOIS، Workgroup

چرا شما به یک نام دامنه نیاز دارید

در اینترنت، نام دامنه شما هویت منحصر به فرد شماست. هر فردی، کسب و کار یا سازمان برنامه ریزی برای داشتن حضور اینترنتی باید در یک نام دامنه سرمایه گذاری کند. داشتن نام دامنه خود، وب سایت و آدرس ایمیل شما و کسب و کار شما یک نگاه حرفه ای تر. یکی دیگر از دلایل یک کسب و کار برای ثبت نام یک نام دامنه است برای محافظت از حق نسخه برداری و علائم تجاری، ایجاد اعتبار، افزایش آگاهی از نام تجاری و موقعیت موقعیت موتور جستجوگر.

نظرات  (۱)

  • عنتر آبی
  • 243
    پاسخ:
    مرررسی خنگولک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی