آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تعاریف مراحل ساختن وب سایت مرود نیاز

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

1 یک نام دامنه دریافت کنید

دریافت یک نام دامنه


نام دامنه اغلب اولین چیزی است که شما نیاز دارید هنگام شروع یک وب سایت. این آدرس دیجیتالی شما است که مردم برای اتصال به وب سایت شما از آن استفاده خواهند کرد.


به عنوان مثال، نام دامنه این وب سایت www.websitebuilderexpert.com است.


 2 یک آدرس ایمیل کسب و کار دریافت کنید

من معتقد به آدرس ایمیل کسب و کار برای هر کسی که جدی در مورد ایجاد یک کسب و کار است.


هیچ چیز در خرد کردن اعتبار کسب و کار شما یا وب سایت شما با ایمیل هایی مانند "abccompany@aol.com" یا "fitnesscoach@gmail.com" موثر نیست.



آسان ساختن اعتماد و کسب اعتبار در اینترنت آسان نیست. وقتی کسب و کارها را با استفاده از حسابهای ایمیل رایگان برای وب سایت کسب و کار خود مشاهده می کنم، واقعا سوالاتی را در مورد اینکه کسب و کار قوی و قابل اطمینان است، مطرح می کند.


هنگامی که شما یک نام دامنه دارید، از آن استفاده می کنید تا بتوانید یک ایمیل کسب و کار مانند jonathan@ABCcompany.com ایجاد کنید.


3 یک نرم افزار ساخت وب سایت را انتخاب کنید

یک وبسایت سازنده را انتخاب کنید


یک نرم افزار سازنده وب سایت چیزی است که شما برای ساخت وب سایت خود استفاده می کنید.


برخی از محبوب ترین سازندگان وب که شما ممکن است از آنها شنیده باشید WordPress، Wix، Squarespace و Weebly هستند.


من عاشق استفاده از نرم افزار سازنده وب سایت هستم، حتی اگر بتوانم یک وب سایت را از ابتدا با استفاده از یک Note Pad بسازم.



در اینجا برخی از محبوب ترین سازندگان وب سایت، و آنچه ما در مورد آنها فکر می کنیم:


Wix: Best All-Around Website Builder: آنها بیشترین ویژگی ها و ابزار را در هنگام ساخت و ساز وب سایت ها کشف و رها می کنند. آیا شما به یک ابزار رزرو آنلاین نیاز دارید، پس زمینه های ویدئویی را وارد کنید، یا می خواهید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید، Wix را پوشش داده اید.

Squarespace: بهترین طراح وب سایت سازنده: قالب طراحی آنها بسیار خوب است، آنها می توانند وب سایت شما را به نظر برسانند همانطور که شما سفارشی طراحی کرده اید.

Weebly: آسان برای استفاده از وب سایت ساز: آنها آن را بسیار آسان برای شما استفاده می شود، شما می توانید یک وب سایت واقعا خوب ساخت حتی اگر شما مرگبار ترس از تکنولوژی!

وردپرس: بیشتر وب سایت سازنده انعطاف پذیر: شما می توانید وب سایت خود را به محتوای قلب خود سفارشی، اما وردپرس برای مبتدیان آسان نیست.

در اینجا یک جدول دستی است که ما با هم جمع کرده ایم که وردپرس، Wix، Squarespace و Weebly را مقایسه می کند


4 دریافت میزبانی وب سایت

وب سایت میزبانی وب


میزبان واحد ذخیره سازی است که محتوای وب سایت شما در آن زندگی می کند.


هر زمان که کسی وارد نام دامنه خود در یک مرورگر وب شود، مرورگر محتوای وب سایت شما را از میزبان وبسایت خود برمی گرداند.


نوع میزبانی که انتخاب می کنید بستگی به تعداد بازدیدکنندگان شما در وب سایت شما دارد.


هزینه های میزبانی شما افزایش می یابد، زمانی که افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنند، زیرا شما باید از میزبان اصلی به پیشرفته ارتقا دهید.


4 نوع کلی میزبانی وب سایت وجود دارد:


میزبانی وب: سرور شما با سایر وب سایت ها به اشتراک گذاشته می شود. تصور کنید که شما در حال تحصیل در رشته ی خوابگاه کوچک هستید. اتاق خود را می گیرید، اما شما مناطق مشترک مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن و غیره را به اشتراک می گذارید

میزبانی وب VPS: شما هنوز هم یک سرور با وب سایت های دیگر را به اشتراک می گذارید، اما شما می توانید ظرفیت بیشتری برای مدیریت بازدید کنندگان بیشتر داشته باشید. تصور کنید که شما به یک آپارتمان در یک ساختمان مسکونی ارتقا یافته اید. شما هنوز هم این ساختمان را به اشتراک می گذارید، اما اکنون کل آپارتمان را به خودتان اختصاص داده اید، از دیگران جدا شده است.

میزبانی اختصاصی: شما سرور خود را به همه خودتان اختصاص دهید و لازم نیست به اشتراک بگذارید. در حال حاضر شما یک کل ساختمان را اجاره می کنید. این اغلب توسط وب سایت های بسیار بزرگ و سازمانی استفاده می شود. برای بقیه ما، به احتمال زیاد شما هرگز به میزبانی اختصاصی نیاز ندارید.

میزبانی رایگان: این برای تمامی سازندگان وب سایت کشیدن و رها کردن که ما در بالا ذکر کردیم، ارائه شده است.

اگر این اولین وب سایت شما با استفاده از یک وبسایت سازنده ی خود میزبان مانند وردپرس است، دشوار است بدانید چه میزان ترافیک شما وجود دارد. بنابراین توصیه می کنم که شما با میزبانی مجدد شروع کنید.


هنگامی که شما یک ایده بهتر دریافت خواهید کرد که تعداد بازدیدکنندگان شما ماه و سرعت ترافیک شما افزایش می یابد، همیشه می توانید به میزبانی VPS ارتقا دهید.


اگر از یک سازنده وب سایت به طور کامل مدیریت شده مانند Wix، Squarespace یا Weebly استفاده می کنید، مجبور نیستید از میزبانی نگران باشید. آنها تمام جنبه ی میزبانی را برای شما مدیریت می کنند تا وقت خود را (و سردرگمی فنی) برای انجام کارهای دیگر آزاد کنید.


میزبانی پایه (برای وردپرس):

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب در آنجا وجود دارد. Bluehost یک نامزد عالی برای شروع است. آنها برنامه های میزبانی وب بسیار مقرون به صرفه دارند که بانک را شکست نخورند.


میزبانی پیشرفته (برای وردپرس):

برای وب سایت های بزرگتر که سرعت بارگذاری سریعتر و پشتیبانی بیشتری دارند، از WP Engine دیدن کنید. این ارائه دهنده ی میزبانی کاملا مدیریت شده است که به این معنی است که شما از نصب و راه اندازی امنیت و نرم افزار برخوردار هستید. اگر شما به دنبال ارائهدهنده میزبانی وب وردپرس پیشرفته تر، بسیار متمرکز و اختصاصی هستید، WP Engine عالی است و دارای خدمات بالاتری است.


5 طراحی وب سایت را انتخاب کنید

قالب انتخاب کنید


یک قالب وب سایت یک طراحی وب سایت از پیش طراحی شده است که به شما اجازه می دهد وب سایت حرفه ای را بدون نیاز به استخدام طراح وب سایت داشته باشید.


این به شما یک راه سریع، آسان و مقرون به صرفه برای ایجاد طراحی وب سایت شما می دهد.


هنگامی که شما با اولین وب سایت خود شروع می کنید، توصیه نمی کنم یک طراح وب سایت را استخدام کنید و هزاران نفر را در یک وب سایت طراحی سفارشی صرف کنید.



از آنجا که وب سایت های موفق در اطراف اطلاعات واقعی در مورد چگونگی مخاطبین شما در مورد نام تجاری شما، منافع آنها و نحوه ارتباط آنها با وب سایت شما ایجاد می شوند.



ما برای اولین بار تجربه ساخت وب سایت سفارشی را خیلی زود تجربه کردیم و به همین دلیل توصیه می کنیم همیشه با یک قالب وب سایت از پیش ساخته شده ارزان قیمت شروع کنید تا بتوانید آنچه را که واقعا انجام می دهید و آنچه که واقعا در طراحی وب سایت شما نیاز دارید، انجام دهید.


اگر شما از یک سازنده وب سایت خود میزبانی استفاده می کنید، مانند وردپرس، شما می توانید قالب های وردپرس عالی را در WooThemes و Mojo Marketplace پیدا کنید.


اگر از یک سازنده وب سایت به طور کامل مدیریت (Wix، Squarespace و Weebly) استفاده می کنید، آنها طرح های رایگان وب سایت خود را ارائه می دهند. در اینجا خلاصه ای از انتخاب طراح قالب هر وب سایت سازنده است:


Wix: کتابخانه قالب بزرگ وب سایت با بیش از 500 قالب حرفه ای طراحی شده است.

Squarespace: برخی از بهترین طراحی وب سایت که می تواند برخی از وب سایت های سفارشی طراحی شده را رعایت کند.

Weebly: قالب آنها اجازه دسترسی به کدهای را می دهد، بنابراین اگر می خواهید تغییرات سفارشی ایجاد کنید، یک انعطاف پذیری طراحی شده اضافه کنید.

6 لوگو طراحی

استفاده از لوگو یک راه عالی برای کمک به ایجاد یک نام تجاری برای کسب و کار و وب سایت شما است.

7 عکس با کیفیت بالا برای وب سایت

یک راز برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای به نظر می رسد بدون استخدام طراح وب سایت.


این با استفاده از کیفیت بالا، تصاویر منحصر به فرد! علم راکت نیست، درست است؟


بله، با استفاده از گرافیک و عکاسی با کیفیت بالا، ساده ترین راه برای کمک به ایجاد وب سایت شما 100 برابر بهتر است.


هنگامی که شما یک وب سایت را مشاهده می کنید که دارای تصاویر فازی از مدل های سهام جعلی است، آیا این تاثیر شما یا اعتماد به نفس در وب سایت یا کسب و کار آن را نشان نمی دهد؟

9 Google Analytics را دریافت کنید

google analytic برای هر کسی که در مورد کسب و کار / وب سایت خود جدی است و جاه طلبی را برای بازدیدکنندگان سال به سال افزایش میدهد، به Google Analytics نیاز خواهید داشت.


این ابزار تجزیه و تحلیل داده شما نیاز به درک چگونگی بازدید کنندگان خود را با وب سایت شما تعامل است.


شما می توانید ببینید که تعداد افراد در وب سایت شما چیست، کدام صفحه بیشتر بازدید می کنند، چه مدت در هر صفحه باقی می ماند، صفحه ای که بعد از آن بازدید می کند، کدام صفحه بسیاری از بازدیدکنندگان را ترک می کند، و غیره.


تمام داده ها را می توان برای کمک به بازدید کننده بهتر و شناختن صفحات مورد نیاز برای بهبود آن استفاده کرد.


به عنوان مثال، اگر یک صفحه خاص به شدت بازدید می شود، اما بازدید کنندگان برای مدت بسیار طولانی باقی نمی مانند (در مقایسه با میانگین وب سایت شما به طور کلی) و این یک صفحه مهم است، پس شما می توانید بررسی کنید که چرا این مورد است، بنابراین شما می توانید صفحه خود را بهبود بخشید


چنین داده هایی می توانند بینش باور نکردنی در مورد نحوه رفتار بازدیدکنندگان و مرور وب سایت شما به شما ارائه دهند تا بتوانید پیشرفت کنید. این خصوصیت مهم است زیرا شما نمیتوانید با بازدیدکنندگان خود (مانند یک فروشگاه فیزیکی واقعی) دیدن و صحبت کنید.


در حالی که تجزیه و تحلیل گوگل نمی تواند به شما تمام اطلاعات مورد نیاز برای بهبود وب سایت خود را، اما آن را به خوبی برای شروع است.


تمام ساختارهای وب سایت کشیدن و رها کردن که در بالا مورد بحث قرار دادیم (Wix، Squarespace، Weebly) آموزش هایی در رابطه با نحوه تنظیم Google Analytics در وب سایت شما دارند.


اگر می خواهید از وردپرس استفاده کنید، Google Analytics را توسط افزونه MonsterInsights توصیه می کنم.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی