آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

میزبان (host) چیست؟

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

میزبانی وب چیست؟

میزبان یک نوع وب سرور است که فروشگاه ها، خدمات و مدیریت وب سایت ها و / یا برنامه های کاربردی وب و خدمات مبتنی بر وب است. این یک سرور از راه دور است که سخت افزار، نرم افزار، ذخیره سازی و قابلیت های شبکه برای میزبانی وب ها فراهم می کند.


میزبانی وب سرویسی است که به سازمانها و افراد اجازه می دهد یک وب سایت یا صفحه وب را به اینترنت ارسال کنند. میزبان وب و یا ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، یک کسب و کار است که فناوری و خدمات مورد نیاز برای وب سایت یا صفحه وب را در اینترنت مشاهده می کند. وب سایت ها میزبان یا ذخیره می شوند در رایانه های خاص به نام سرور ها. هنگامی که کاربران اینترنت می خواهند وب سایت شما را ببینند، همه ی آنها باید انجام دهند، آدرس وب سایت یا دامنه خود را در مرورگر خود تایپ کنید. سپس کامپیوتر آنها به سرور شما متصل می شود و صفحات وب شما از طریق مرورگر به آنها تحویل خواهد شد.


اکثر شرکت های میزبانی نیاز دارند که دامنه خود را در اختیار داشته باشید تا بتوانید با آنها بجنگید. اگر دامنه ای ندارید، شرکت های میزبانی به شما کمک می کنند که یکی را خریداری کنید.


در اینجا برخی از ویژگی های شما باید از ارائه دهنده میزبانی خود انتظار داشته باشید:

حساب های ایمیل همانطور که قبلا ذکر شد، اکثر ارائه دهندگان میزبانی وب نیاز به کاربران دارند که نام دامنه خود را داشته باشند. با نام دامنه (به عنوان مثال www.yourwebsite.com) و ویژگی های حساب ایمیل ارائه شده توسط شرکت میزبانی شما، می توانید حساب های ایمیل دامنه ایجاد کنید (به عنوان مثال yourname@yourwebsite.com).


FTP Access استفاده از FTP به شما امکان می دهد فایل ها را از رایانه محلی خود به سرور وب خود آپلود کنید. اگر وب سایت خود را با استفاده از فایل های HTML خودتان بسازید، می توانید فایل ها را از رایانه خود به سرور وب از طریق FTP انتقال دهید و اجازه دهید وب سایت شما از طریق اینترنت دسترسی پیدا کند.


وردپرس پشتیبانی وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت آنلاین است. این یک وبلاگنویسی قدرتمند و سیستم مدیریت محتوا وب سایت است که یک راه مناسب برای ایجاد و مدیریت وب سایت است. وردپرس قدرت بیش از 25٪ از وب سایت ها را در اینترنت دارد. بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی به موقع به شما خواهند گفت اگر برنامه های خود را وردپرس سازگار یا نه. الزامات ساده برای میزبانی وب سایت های وردپرس شامل: نسخه پی اچ پی 7 یا بیشتر؛ MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر.


اگر تصمیم به ایجاد و میزبانی وب سایت خود با Website.com دارید، علاوه بر دسترسی به سازنده کشیدن و رها کردن سایت، می توانید یک دامنه سفارشی، آدرس ایمیل و میزبانی وب را به یک اشتراک اضافه کنید.


اگر شما مایل به ساخت وب سایت خود از طریق برنامه نویسی یا یک ابزار CMS مانند وردپرس هستید، چند سرویس دهنده میزبانی وب را براساس ویژگی ها و قیمت آن ها ارائه می دهیم

میزبان ممکن است به عنوان یک میزبان وب شناخته شود.


Techopedia Host توضیح می دهد

یک میزبان به عنوان یک جایگزین برای وب سرور داخلی عمل می کند و پایه ساختمان پایه خدمات میزبانی وب است. یک میزبان ساخته شده، تحویل داده شده و توسط یک ارائه دهنده خدمات میزبانی که میزبان (ها) بخشی از قدرت محاسبات خود را با به اشتراک گذاشتن منابع در میان چند وب سایت / کاربران اجاره می کند.

یک میزبان به عنوان یک سرور وب معمولی عمل می کند، اما به طور کلی به اشتراک گذاشته شده و دارای یک حالت تحویل / دسترسی متفاوت است.


اجزای اصلی یک میزبان عبارتند از:


سخت افزار: این شامل سرور محاسباتی، ذخیره سازی و سایر اجزای مهم سرور وب می باشد

نرم افزار: یک سیستم عامل اساسی با سرویس میزبانی تخصصی و نرم افزار مدیریت

شبکه ها: اتصال،سرور محاسباتی و سایر انواع شبکه ها

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی