آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

HTTPS چیست ؟

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

پروتکل ((Hypertext Transfer Secure (HTTPS) یک فرمت پروتکل انتقال بیش از حد پروتکل (HTTP) برای برقراری ارتباط امن در یک شبکه کامپیوتری است و به طور گسترده ای در اینترنت استفاده می شود. در HTTPS، پروتکل ارتباطی با استفاده از امنیت لایه حمل و نقل (TLS) یا، پیشتر، سلف آن، لایه امن لایه (SSL) رمزگذاری شده است. بنابراین پروتکل نیز اغلب به عنوان HTTP بیش از TLS،  یا HTTP بیش از SSL نامیده می شود.

https

انگیزه اصلی برای HTTPS، تأیید اعتبار وبسایت قابل دسترسی و حفاظت از حریم خصوصی و یکپارچگی داده های مبادله در هنگام حمل و نقل است. این در برابر حملات انسان در میان محافظت می کند. رمزگذاری دو طرفه ارتباطات بین یک سرویس دهنده و سرور، در برابر استراق سمع و دستکاری ارتباطات محافظت می کند.  در عمل، این اطمینان منطقی را فراهم می کند که یک نفر بدون دخالت مهاجمین با وبسایت ارتباط برقرار می کند، که با شخصی که قصد ارتباط با آن را دارد، ارتباط برقرار می کند.


از لحاظ تاریخی اتصالات HTTPS عمدتا برای انجام معاملات پرداخت شده در شبکه جهانی وب، پست الکترونیکی و برای معاملات حساس در سیستم های اطلاعات شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. [نیازمند منبع] از سال 2018 ، HTTPS توسط کاربران وب بیشتر از موارد غیر اصلی -Secure HTTP، عمدتا برای حفاظت از صحت صفحه در تمام انواع وب سایت ها؛ حساب های امن؛ و ارتباطات کاربر، هویت و مرور وب را خصوصی نگه دارد.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی