آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه یک طراح وب موفق باشیم

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

9 چیزهایی که باید بدانید که یک طراح وب موفق باشید

طراح وب. یک حرفه هیجان انگیز و جذاب برای یک حل خلاق مانند شما. تبدیل متن و تصاویر به سایت های زرق و برق دار که مشتریان دوست دارند به بازدید و شرکت ها افتخار نشان می دهد.

design

اما فقط ایده شروع کار در طراحی وب می تواند قریب به اتفاق باشد. واقعا چه باید بکنی؟ آیا شما باید یاد بگیرید که کد گذاری کنید؟ چه ابزارهایی باید داشته باشید؟ چگونه در مورد مدیریت مشتریان چکار کنیم؟

نگران نباش شما می توانید در طراحی دیجیتال راحت تر از آنچه که تصور می کنید را داشته باشید. فقط با این مهارت های پایه ای شروع می شود و شما به زودی در راه خود برای حرفه ای شگفت انگیز در وب خواهید بود.
 شما می توانید ALL این مهارت ها را در Designer Web Design Skillcrush بیاموزید، یک برنامه کاملا آنلاین که شما را از صفر تا طراح وب در 3 ماه تخت می برد. اینجا بیشتر بیاموزید

 همچنین یک طراح بصری با نام تجاری جدید را راه اندازی می کند که همه چیز را از تئوری رنگ و تایپوگرافی پوشش می دهد تا تبدیل به یک استاد فتوشاپ شود! اولین نفری باشید که می دانید که لیست برای پیدا کردن دقیقه ای که برای ثبت نام باز است. این دوره دیجیتال کامل برای انواع خلاق است.

مهارت های فنی
اول، بیایید درباره ی تکنیکی که شما باید بدانید را بیابید. همه این کلمات و اصطلاحات عجیب و غریب به نظر میرسد تهدیدآمیز هستند، اما آنها واقعا بسیار آسان و فوق العاده سرگرم کننده هستند - به محض این که آنها را بدانید.

1. طراحی بصری
به نظر می رسد کاملا واضح است که شما نیاز به طراحی به عنوان یک طراح وب. اما آنچه که در مورد آن به قلمرو دیجیتال مربوط می شود ممکن است متفاوت از چیزی باشد که شما انتظار دارید. در این مورد، اصول طراحی چیزی است که ظاهر و احساس یک سایت را تعیین می کند. این محدوده از نسبت به تایپوگرافی، سیستم شبکه به نظریه رنگ، و این شانس خود را برای حفاری به ایجاد تخته روحیه و سلسله مراتب نوع و تجربه با فونت وب و پالت رنگ.

2. UX
این اختصارات خنده دار اینجا آمده است! UX برای استفاده از تجربه کاربر یا نحوه برخورد مردم (آرام، ناامید و غیره) در هنگام استفاده از یک وب سایت است. البته شما می خواهید کاربران سایت های خود را به عنوان خوشحال به عنوان یک توله سگ romping در زمینه قاصدک احساس!

برای انجام این کار، شما کاربران خود را تحقیق و ایجاد "شخصیت" (پروفایل های کاربر ایده آل تخیلی). شما صفحات و محتوا را با یک نقشه سایت طراحی خواهید کرد. شما متوجه خواهید شد که کاربران مسیر را در جریانهای کاربر در سایت خود قرار می دهند. به عنوان مثال، آیا آنها همیشه به دنبال رسانه های اجتماعی هستند؟ آیا آنها فقط به دنبال اطلاعات تماس هستند؟ و شما می توانید فریم های جعبه ای برای طراحی بخش های کلیدی هر صفحه وب ایجاد کنید.

3. طراحی نرم افزار
مانند هر هنرمند، کار خود را انجام می دهید، به ابزارهای مناسب نیاز دارید. و دانستن راه خود را در اطراف استانداردهای صنعت در هر مورد مفید خواهد بود و در بسیاری از موارد بحرانی است. در حالیکه طراحی سایت در حال حاضر می تواند به درستی در مرورگر وب انجام شود، ابزارهایی مانند فتوشاپ و Sketch از آن دسته هستند که تقریبا همه طراحان برای بخش های مهم کار خود مانند قالب بندی، طراحی دارایی ها مانند لوگو و تصاویر، و البته اصلاح و افزایش عکس ها بنابراین، شما باید آنها را در جعبه ابزار خود نیز دریافت کنید.

4. HTML
ممکن است تصور نکنید که طراح وب باید کد شود. اما امروزه این مهارت مورد انتظار برای بیشتر مشاغل طراحی است. و، هی، این یک راه بسیار آسان برای به دست آوردن فن آوری خود و در واقع ساخت وب سایت ها از ابتدا! HTML مخفف HyperText Markup Language است که زبان برنامه نویسی مورد استفاده برای قرار دادن محتوا در یک صفحه وب و ساختار آن است. این بدان معنی است که شما چگونه یک دسته از کلمات را به سرفصل ها، پاراگراف ها و پاورقی ها تبدیل می کنید. و همچنین این است که چگونه محتوای "خنک" مانند عکس ها، فیلم ها و گرافیک را در یک وب سایت دریافت می کنید.

5. CSS
و سپس شریک HTML، CSS یا Cascading Style Sheets وجود دارد. CSS این کد است که به مرورگر می گوید که چگونه HTML را برای یک صفحه وب قالب بندی و سبک کند. به عبارت دیگر، این چیزی است که همه متن و محتوای دیگر را خوب نگاه می دارد. با CSS، می توانید رنگ ها را تغییر دهید، فونت ها را تغییر دهید، یا یک پس زمینه خیره کننده اضافه کنید - و خیلی بیشتر! این جایی است که چشم شما برای طراحی واقعا درخشان است و چگونه می توانید تمبر خلاق خود را بر روی هر سایت ایجاد کنید.

 جاوااسکریپت
در حالی که شما می توانید طرح های خود را با استفاده از فقط HTML و CSS کد گذاری کنید، اگر شما همچنین می توانید با استفاده از جاوا اسکریپت برنامه را اجرا کنید، شما در برابر رقابت یک قدم بزرگ خواهید داشت. جاوا اسکریپت به شما امکان می دهد عناصر استاتیک را در سایت خود بسازید و آنها را تعاملی کنید. فکر می کنید: توییتر به صورت خودکار به روزرسانی می کند، وب سایت هایی که در زمان ورود به سیستم، لغزنده های تصویری و دیگر موارد متفاوتند.

مهارت های 
اکنون که بخش طراحی و تکنولوژی را در اختیار دارید، فقط باید تعدادی از مدیریت را اضافه کنید تا بتوانید خود را در کار طراحی وب خود سازماندهی کنید و موثر باشد.

6. مدیریت زمان
این که آیا شما به صورت فردی یا برای یک شرکت کار می کنید، شما باید در بالای برنامه خود باشید و پروژه های خود را به عنوان یک طراح وب مستقل باقی بمانید. این می تواند بدین معنا باشد که برنامه های بهره وری مانند لیست کارها یا تقویم ها و یا به ویژه اگر شما در یک سازمان بزرگ هستید، یادگیری ابزارهای ردیابی پروژه مانند Trello یا JIRA کنید. هر دوی این ابزارها، تسلط بر هنر اولویت بندی و ردیابی کار شما برای موفقیت شما (و عقل و خرد) در دنیای مشغول طراحی وب ضروری است.

7. ارتباط
در تماس باشید و نقطه نظراتتان را نیز باید برای یک طراح باید داشته باشید. شما در حال پیشرفت پروژه های خود هستید، به علاوه مشتریان خود را به روز نگه دارید و ایده هایی را ارائه دهید و خلاقیت های خود را توضیح دهید. و حتی ممکن است بخواهید برخی از کپی رایت یا ویرایش برای سایتها را انجام دهید، مخصوصا اگر شما یک فروشگاه شخصی خود را اجرا می کنید. بنابراین، نوشتن و سخن گفتن خود را با دست بکشید، و مطمئن باشید که در هر شرایطی، نقطه نظرتان را به دست خواهید آورد.

8. SEO / بازاریابی / رسانه های اجتماعی
مجموعه مهارت های جستجوگرها (بهینه سازی موتورهای جستجو)، بازاریابی و رسانه های اجتماعی ممکن است به نظر برسد که برای فروشنده بیش از یک طراح وب به نظر می رسد. اما، از آنجا که اینترنت بسیاری از شرکت ها را امروز فروش می دهد و از آنجایی که شما همچنین باید استعدادهای طراح وب خود را به فروش برسانید (زمانی که شما به دنبال یک کار یا برای مشتریان آزاد)، باید سر خود را در اطراف آنها قرار دهید . حتی دانستن اصول هر کدام و نگه داشتن آنها در ذهن هر دو مشتری و سایت های خود را به شما راه طولانی در سفر طراح وب خود را.
9. مدیریت کسب و کار / مشتری
و به عنوان یک کارمند یا به عنوان یک مترجم آزاد، درک خط پایین به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که شما یا شرکت شما سودآور و پایدار است. شما لازم نیست که برای MBA خود برگردید، اما شما باید ایده هایی در مورد اهداف و امور مالی کارفرمای خود یا کسب و کار خود داشته باشید تا بتوانید از آنها برای هدایت کار خود استفاده کنید. و اگر شما به طور مستقیم برای مشتریان طراحی می کنید، باید برنامه ای برای اطمینان از اینکه جریان های نقدی و پروژه شما در کوتاه مدت و دراز مدت سالم و قابل اجرا هستند، داشته باشید.

همانطور که می بینید، هیچ چیز اسرار آمیز و ذهنی در مورد مهارت هایی که شما نیاز دارید یک طراح وب باشد، وجود ندارد. پایه و اساس در سمت فن آوری و دسته خوب در بخش های سازمانی هر دو شما می رویم و برای شما وجود دارد که شما دانش خود را و حرفه خود را در طراحی وب سایت ساخت.

و شما می توانید ALL از این مهارت ها را با طراحی وب سایت طراح حرفه ای یاد بگیرند! شما 24/7 دسترسی به درس کاملا آنلاین و پشتیبانی زیادی از مربیان دوستانه و طراحان وب سایت جوان خود را در جامعه دانشجویی آنلاین خواهید داشت. و شما حتی یاد می گیرید که چگونه برای پیدا کردن، زمین، و تکمیل اولین پروژه طراحی وب سایت خود را - تنها در 3 ماه! برای شروع کار نیازی به تجربه طراحی یا برنامه نویسی ندارید. بنابراین، در حال حاضر به ما بپیوندید تا این حرفه هیجان انگیز و جذاب را در طراحی وب که رویای آن را داشته اید، بدست آورید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی