آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب (CMS) و پلت فرم وبلاگ نویسی است. در حقیقت، 24 درصد وبسایتها در سراسر جهان از WordPress استفاده میکنند. با این حال، وردپرس تنها CMS و یا پلت فرم انتشار دیجیتال خارج وجود دارد. بنابراین، چرا باید شرکت شما یک وب سایت وردپرس را ایجاد کند تا از یک پلت فرم دیگر مانند جوملا، دروپال، ویکس، Weebly یا Squarespace استفاده کند؟

وردپرس

4 دلیل برای انتخاب وردپرس برای وب سایت شما

1. آسان برای یادگیری، استفاده و به روز رسانی

"آن چنان آسان."


یکی از دلایل اصلی در نظر داشتن یک سیستم مدیریت محتوا وردپرس برای وب سایت شما این است که به روز رسانی آسان است. ما همیشه توصیه می کنیم از وردپرس برای وب سایت B2B استفاده کنید زیرا دارای منحنی یادگیری بسیار کوتاه، کاربر پسند و ساده برای به روز رسانی است.


مزیت یک سیستم مدیریت محتوا آسان برای استفاده و به روز رسانی این است که هر کسی در سازمان شما می تواند وب سایت را به روز کند. با طراحی وب سایت وردپرس شما دیگر نیازی به ارسال تمام تغییرات وب سایت به بخش فناوری اطلاعات یا توسعهدهنده خارجی ندارید و صبر کنید تا بتوانید آن را اولویت بندی کنید. شما می توانید به وب سایت خود وارد شوید، به روز رسانی کنید، و تغییر فوری خواهد بود.


2. بنابراین بسیاری از گزینه ها

"برای این پلاگین وجود دارد."


آیا می خواهید قادر به بهینه سازی داده های متا در هر صفحه باشید؟ آیا می خواهید وب سایت خود را سریعتر با ابزار ذخیره سازی بارگیری کنید؟ آیا می خواهید اشکال را در صفحات خاص وب سایت خود جاسازی کنید؟ آیا شما علاقمند به اضافه کردن یک راه آسان برای کاربران برای ثبت نام برای خبرنامه ماهانه خود را؟


افزونه وردپرس وجود دارد که قابلیت های گسترده ای را برای نیازهای مختلف فراهم می کند. هر چه توانایی تیم بازاریابی یا فروش شما برای وب سایت شما لازم است، پلاگین موجود (و رایگان!) وجود دارد که به راحتی می توانید بر روی وب سایت وردپرس خود دانلود و نصب کنید. پلاگین ها یک تجربه بدون درز برای مدیریت و به روز رسانی وب سایت شما را ایجاد می کنند.


3. بسیاری از پشتیبانی و امنیت

"این یک جامعه پشتیبانی جهانی است."


وردپرس به مدت بیش از 10 سال بوده است و به دلیل محبوبیت آن، دارای یک انجمن پشتیبانی بزرگ و توسعه دهنده است. این جامعه بزرگ توسعه دهنده و پشتیبانی، طیف وسیعی از پلاگین های مختلف، سایت های کمک و انجمن ها برای بحث در مورد مسائل و راه حل ها ایجاد کرده است. شما هرگز به خاطر منابع عالی برای ارائه پشتیبانی مورد نیاز برای مدیریت و به روز رسانی وب سایت وردپرس خود نخواهید بود.


علاوه بر این، وردپرس یک سیستم امن است و به طور مرتب به روزرسانی می کند تا امنیت شبکه ها و وبلاگ ها را ادامه دهد. کاربران وردپرس همیشه از به روزرسانی های مورد نیاز اطلاع دارند و به روز رسانی ها آسان است.


4. این برای جستجوگرها عالی است

"ساخته شده برای افراد و موتورهای جستجو."


ما قبلا اشاره کردیم که وردپرس یک پلت فرم عالی برای مردم است، زیرا تجربه کاربری فوق العاده ای را ایجاد می کند. خبر خوب این است که وردپرس نیز با موتورهای جستجو به سادگی کار می کند. برنامه نویسی و نشانه گذاری مورد استفاده برای ایجاد وب سایت های وردپرس به دنبال بهترین شیوه ها هستند و بنابراین برای موتورهای جستجو جذاب هستند و برای خزنده های موتور جستجو آسان هستند.


علاوه بر این، افزونه هایی وجود دارد که می توانند در یک وبسایت وردپرس برای مدیریت داده های جستجوگر، از جمله عنوان های H1، متا توضیحات، متا تگ ها و غیره، یکپارچه سازی شوند. چندین پلاگین در دسترس هستند که اجازه دسترسی آسان به صفحات وب را بهینه می کنند و ممیزی های فوری بهینه سازی صفحه را فراهم می کنند. تلاش ها.


ما یک فروشگاه وب طراحی وردپرس هستیم، بنابراین ما ممکن است کمی نسبت به توصیه های وردپرس به عنوان CMS برای وب سایت های B2B بی اعتنا باشیم. با این حال، در تجربه ما، وردپرس برای همه آسان است (نه فقط برای توسعه دهندگان)، طیف وسیعی از ابزارها و گزینه ها را فراهم می کند، دارای یک جامعه پشتیبانی گسترده است که به راحتی دسترسی دارد و به طور مطلوب در بهینه سازی موتور جستجو بهینه می شود.


ما می دانیم که همه نمی خواهند تمام روز کار بر روی طراحی وب را همانند ما انجام دهند و ما معتقدیم که وردپرس یک گزینه عالی برای حرفه ای های حرفه ای و غیر حرفه ای است.


در مورد اهمیت انتخاب برند راست (یا سیستم مدیریت محتوا) برای وب سایت B2B خود بیشتر بیاموزید.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی