آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

افرادی که دوست دارند برنامه نویسی را دوست داشته باشند، زبان های بیشتری را یاد می گیرند. همانطور که استفاده از اینترنت در حال افزایش است، برنامه نویسان مایل به توسعه برنامه های آنلاین بیشتر هستند.


بسیاری از زبان های دیگر توسعه وب وجود دارند که توسعه دهندگان مانند ASP، JPS، Perl، CGI و PHP را انتخاب می کنند. زبان برنامه نویسی PHP زبان رایج ترین زبان در میان دیگر زبان های برنامه نویسی وب است.

php

در این دوره، داشتن دانش در مورد زبان برنامه نویسی پی اچ پی برای برنامه نویسان سخت ترین مهارت است. پی اچ پی و ASPX رایج ترین و گسترده ترین زبان برنامه نویسی هستند و بحث زیادی در مورد محبوبیت پی اچ پی وجود دارد. برخی از نکات وجود دارد که به شما راهنمایی می کند چرا شما باید زبان برنامه نویسی پی اچ پی را برای وب سایت توسعه انتخاب کنید و این ها برخی از نکات را مشخص خواهد کرد که دقیقا چه زبان PHP است.


ساده و آسان به یادگیری:

یکی از ساده ترین زبان ها برای ساخت وب سایت ها زبان برنامه نویسی پی اچ پی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به سرعت در توسعه وب بدانند. PHP خیلی شبیه به C و جاوا است، بنابراین اگر یک توسعه دهنده می داند چگونه کد را در C و Java بنویسد، می توانند به سرعت زبان اسکریپتی PHP را نیز یاد بگیرند.


پی اچ پی با پشتیبانی:

شما می توانید هر زمان که مشکلی یا خطا در هنگام نوشتن در زبان برنامه نویسی PHP پیدا می کنید، پشتیبانی کامل کنید. شما به راحتی می توانید نحوه یادگیری زبان PHP را جستجو کنید زیرا PHP بیشترین زبان مورد استفاده در سراسر جهان را دارد. شما به راحتی می توانید مستندات آنلاین را از طریق پی اچ پی به صورت رایگان پیدا کنید، زیرا منبع آزاد و رایگان است. به همین دلیل است که یکی از دلایلی است که PHP بهترین زبان برنامه نویسی برای توسعه وب سایت است. PHP زبان برنامه نویسی با بزرگترین پایگاه کاربر است.


سرعت:

این بسیار سریعتر از هر زبان اسکریپتی دیگر است زیرا به منابع زیادی از سیستم نیاز ندارد. حتی با استفاده از نرم افزارهای دیگر بدون اینکه آهسته کار کنید و فرایندهای دیگر را کند کنید. وب سایت ساخته شده در زبان برنامه نویسی پی اچ پی بسیار آسان است برای دریافت میزبانی و حمایت بیشتر.


بدون محدودیت:

PHP به شما آزادی بیشتری میدهد و ASPX همانطور که از منبع باز است، می توانید هر ویرایشگر متن را به راحتی و رایگان مانند Notepad و ویراستاران پیشرفته تر با امکانات بیشتری مانند Notebook ++، jEdit، Emacs و Bluefish پیدا کنید.


تا آنجا که به ASPX زبان برنامه نویسی وب مربوط می شود، شما تنها به Microsoft Visual Studio محدود می شوید. هیچ کدام مانند محدودیت ها، مخصوصا زمانی که توسعه وب نیست.


نه تنها ویرایشگرهای متن، شما می توانید پی اچ پی را در هر پلت فرم مانند لینوکس، مک OSX، ویندوز و یونیکس به راحتی اجرا کنید. از آنجا، آزادی دیگری برای توسعه دهندگان.


تعمیر و نگهداری آسان:

هر توسعه دهنده می خواهد برنامه های کاربردی را با استفاده از زبان های برنامه نویسی وب توسعه دهد که آسان تر است هر گونه خطا و یا شکست را پیدا کنند و رفع کنند. بنابراین، PHP با هر درخواست پاک می شود و سپس شروع می شود.


رایگان و OpenSource:

رایگان! رایگان! پی اچ پی رایگان است! هیچ نوع قیمت گذاری با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و نه با اسناد آن و نه با زبان خود اسکریپت وجود دارد. و اکنون واضح است که بهترین زبان برنامه نویسی برای توسعه وب سایت PHP است.


در مقایسه با سایر زبانهای اسکریپت مانند JPS، ASP یا دیگر زبانهای اسکریپتی که نیاز به میزبانی میزبانی دارند، اما با پی اچ پی شما مجبور نیستید هر نوع مجوزی را خریداری کنید و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هیچ نوع هزینه ای وجود ندارد. زبان اسکریپتی PHP 100٪ رایگان است و هر کسی می تواند از آن برای توسعه وب سایت ها استفاده کند.


ادغام آسان:

حدود 30٪ از کل وب توسط پی اچ پی پوشش داده شده است. پی اچ پی می تواند به راحتی با سیستم های دیگر مانند MongoDB، Memcache و Pusher ادغام شود. تقریبا در هر زمینه و هر صنعت از PHP برای برنامه کاربردی خود استفاده می کند. همه آنها از شرکت های خصوصی به شرکت های دولتی از کسب و کارهای کوچک تا وسیع و گسترده، به همین دلیل است که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها فکر می کنند که بهترین زبان برنامه نویسی برای توسعه وب سایت، زبان برنامه نویسی پی اچ پی است.


چارچوب:

پی اچ پی جامعه بسیار گسترده و بسیار بزرگ است، اثبات تعدادی از چارچوب های PHP در دسترس است.


چارچوب های محبوب که در PHP ایجاد می شوند عبارتند از Aiki، Symfony، Zend، Silex و Slim. شما می توانید هر نوع دست کمک با استفاده از چارچوب های PHP پیدا کنید. این یکی دیگر از مزیت استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی است.


مقیاس پذیری:

مقیاس پذیری - این ویژگی که به طلا می رسد، مهمترین چیز آن است که آیا صحبت در مورد پایگاه های داده یا میزبانی یا حتی برنامه ریزی است. زبان اسکریپتی PHP شما مقیاس پذیری را فراهم می کند و به شما اجازه می دهد که اندازه خوشه خود را افزایش دهید. شما می توانید سرورهای بیشتری را به عنوان پروژه خود رشد و رشد کنید.


زبان شی گرا:

OOP، این مفهوم است که امروزه به شما مزیت می دهد. از کاهش خط کدها تا استفاده مجدد از کلاسها، همه ویژگیهایی هستند که هر برنامهنویس میخواهد در هنگام توسعه برنامه استفاده کنند.


پی اچ پی این مزیت را برای استفاده مجدد از کلاسهای زبان دیگر که در اشیاء Java یا Windows COM نوشته شده است، می توانید آنها را فراخوانی کنید. ایجاد کلاس های سفارشی مزیت اصلی برای توسعه دهندگان پی اچ پی است. یک کلاس سفارشی یک کلاس است که کلاسهای دیگر می توانند قرض بگیرند، و قابلیت های PHP بیشتر را گسترش می دهد.


نتیجه.

این مقاله به شما ایده ای مختصر درباره PHP lang را داده است

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی