آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

localhost چیست؟

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ


اصطلاحات بسیار تخصصی مربوط به رایانه ها وجود دارد که افراد معمولی می توانند بدانند چه معنی می دهند و به آنها اشاره می شود. خوشبختانه، قبل از اینکه شما در اینترنت بروید و آنچه را که میخواهید انجام دهید، لازم نیست همه این اصطلاحات را بدانید.

localhost

این ما را به روز کامپیوتری روز محلی تبدیل می کند.


اگر شما یک مدیر شبکه نیستید و یا شما یک میز کمک را اجرا نمی کنید، آیا باید بدانید که چه localhost بدان می دهد؟ جواب این است که هیچ


اگر می خواهید تحت تاثیر قرار دادن IT بچه ها که می آیند برای تعمیر کامپیوتر شما و یا شبکه خود را دوباره کار می کنند، ممکن است بخواهید بدانید. (یا اگر شما به سادگی کنجکاو هستید و برای یادگیری چیزهای جدید باز می شود.)


یک چیز برای اطمینان - بر اساس تعاریف که در آنجا مشاهده می کنید - برای اینکه صدای بیگناهان زیاد باشد، localhost باید سخت ترین دلیل برای توضیح باشد.


localhost چیست؟ قسمت 1.

 در اینجا یک تعریف از localhost شما ممکن است پیدا کنید:


"localhost نام پیش فرض آدرس رایانه محلی است که به عنوان آدرس loopback شناخته می شود. برای مثال، تایپ کردن: ping localhost آدرس IP محلی 127.0.0.1 (address loopback) را پینگ می کند. هنگام تنظیم یک وب سرور یا نرم افزار در وب سرور، 127.0.0.1 برای نشان دادن نرم افزار به دستگاه محلی استفاده می شود. "


حتی اگر شما این دو جمله را به خاطر داشته باشید و روزانه آنها را تکرار کنید، هنوز نمی دانید که "محلی" چیست. (به هر حال، اگر شما این نوع از تعاریف بسیار فنی را ترجیح می دهید، فقط به اینترنت بروید ... این در مورد همه شما خواهد شد.)


localhost چیست؟ قسمت 2.

در بحث شبکه های کامپیوتری، localhost به "این رایانه" و یا حتی دقیق تر "رایانه ای که در حال کار هستم" اشاره دارد. انواع IT، مدیران شبکه و برنامه نویسان حتی از اصطلاح "خانه" (کامپیوتر خانگی) استفاده خواهند کرد.


توجه داشته باشید: همانطور که قبلا ذکر شد، اگر شما نوع شبکه ای نیستید، استفاده localhost کمی دارد. به عبارت دیگر، اگر بچه شما دوست ندارد که کامپیوتر خود را فعال کند، ممکن است بگوید "من از این رایانه ناراحت هستم"، اما آنها نمی گویند "من متنفر از localhost هستم".


یک کلمه کلیدی در این تعریف، "شبکه" است، زیرا واژه localhost تنها زمانی بازی می کند که کسی (مانند برنامه نویس) در رایانه خود، به شبکه وصل شده و از آن برای آزمایش برنامه ها یا برای آزمایش اتصال مجازی بین دو کامپیوترها

نظرات  (۱)

  • علی زیرایی
  • عالی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی