آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا localhost مفید است؟

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

بگذارید بگوییم شما می خواهید با تلفن همراه خود تماس بگیرید تا صدای زنگی که ایجاد کرده اید را آزمایش کنید. شما می توانید شماره تلفن خود را برای دیدن آنچه اتفاق می افتد را شماره گیری کنید. با این حال، شما باید کل شماره را به عنوان آن را در سراسر شبکه تلفن همراه می رود، به عنوان اگر شما هر شماره خارج از تماس بگیرید. این مانند هر تماس دیگری رفتار می شود.


localhost

اگر راهی برای صرفه جویی در کل شماره و شبکه ی تلفن همراه وجود داشته باشد؟ اگر در عوض شما به سادگی می توانستید به نام "گوشی" بنشینید و آن را کار کنید، مثل اینکه شماره شما را شماره گیری کرده و به طور عادی به آن متصل شده اید؟


این ایده کلی در مورد localhost است.


هنگامی که توسعه دهندگان شبکه و برنامه نویسان متوجه شدند که برای تست برنامه های خود مناسب است و چک کردن آنها در دست، هر بار که آنها می خواهند چیزی را که روی آن کار می کنند، آزمایش کنند، به اینترنت متصل می شوند.


بنابراین، آنها یک راه حل و اصطلاح ایجاد کردند: localhost.


هنگامی که افراد IT در برنامه های کامپیوتری و برنامه ها و اتصالات خود آزمایش می کنند و در کلمه "localhost" تایپ می کنند، این جایگزین چیز دیگری است: رایانه کامپیوتر (به طور خاص، "این رایانه") آدرس IP.


نه فقط یک نام، بلکه یک عدد نیز هست.

اجازه ندهید که شما را گمراه کند این بسیار متفاوت از تایپ کردن شما در Disney.com یا Amazon.com در نوار آدرس مرورگر شما نیست. هر وبسایت دارای آدرس IP خاص خود است، اما شما جایگزین "نام دامنه" می شوید.


بنابراین، هنگامی که یک فرد فناوری اطلاعات در حال اجرای آزمایشات است و او را "گفتن" یک برنامه برای اتصال به اینترنت، در مقصد "localhost" تایپ می کند.


به عبارت دیگر، او می تواند وانمود کند که به یک سرور وب یا یک رایانه میزبان دیگر وصل شود، اما وی با استفاده از localhost آن را در خانه و نزدیک به خانه نگه می دارد.


تقریبا در تمام سیستم های شبکه، localhost از آدرس IP 127.0.0.1 استفاده می کند. این معمولا "آدرس حلقه" IPv4 است و برای این منظور محفوظ است. آدرس حلقه IPv6 :: 1 است


برخی از انواع رایانه ها می توانند پوشیدن پیراهن هایی که می گویند "هیچ جایگاهی مانند 127.0.0.1 وجود ندارد".


اکنون این را امتحان کنید

اینجا یک تعریف از localhost از یک منبع دیگر است. ببینید اگر این اکنون حساس تر است


"استفاده از رابط loopback از هر نوع سخت افزار رابط شبکه محلی جلوگیری می کند. مکانیزم حلقه محلی برای آزمایش نرم افزار در حین توسعه مفید است، به غیر از هر پیکربندی شبکه. برای مثال، اگر رایانه پیکربندی شده است برای ارائه یک وب سایت، هدایت یک مرورگر وب محلی فعال به http: // localhost ممکن است صفحه اصلی آن را نمایش دهد. "

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی