آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

گام های مهم کلیدی و موثردر وب سایت

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

آیا همه کسب کار ها نیاز به وب سایت دارند ؟

بله در غیر این صورت آن بیزینس جدی گرفته نمیشود. ولی باید وب سایت متناسب با بیزینس خودمان را درست کنیم . در اینصورت تاثیر بیشتری میگذارد .

 

بازدیدکنندگان راه های زیادی وجود دارد که بازدیدکنندگان ها به سمت سایت شما بیایند و جذب سایتتان شوند .

 

مثل seo ( بهینه سازی کردن سایت)- Ppo(تبلیغات کلیدی) - Email (ایمیل) – social media  (رسانه های اجتماعی) و تبلیغات آنلاین و آفلاین .

 

اما صرفا فقط داشتن بازدیدکنندگان کافی نیست مگر اینکه وب سایت شما ، این بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری کنید.

 

این تبدیل ، هدف اصلی سایت شماست visitor>> customer==conversion            

 

اهمیتی ندارد که چقد پول و وقت صرف وارد کردن بیزینس به ساییتان کنید بدون تبدیل شدن بازدیدکنندگان صرف نظر از این که به مشتری هیچ فایده ای ندارد .

 

مهم نیست آیا کالایی را قراره در سایتتان بفروشید یا خدماتی را ارائه بدهید هرچهقدر ساییتان بهتر باشد بازدیدکنندگان بیشتری تبدیل به مشتری شود . هرچقدر بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید این مشتری های سایت شمارا با بقیه به اشتراک میگذارند و اینطوری مارکتینگ بیشتری را به همراه خواهد داشت .

 

ما میتوانیم بدون تمرکز و برنامه ریزی ، محتوایی ازشما بگیرم بگنجونیم تو سایت و برای شما یک سایت بسازیم اما آیا این واقعا ان سایتی که شما نیاز دارید خواهد بود ؟ آیا این وب سایت میتواند به بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل کند .

 

این هشت گام به ما کمک میکند وب سایتی را ارتقا دهیم.

 

 

گام اول : آنالیز که شامل جمع آوری اطلاعات و مشخص کردن هدف وب سایت و مخاطب و سایت میشود

 

 گام دوم : برنامه ریزی است که شامل تعریف نقشه سایت ، ساختار تکنولوژی های مورد نیاز می باشد .

 

گام سوم :  طراحی  نه تنها ما بر روی طرح بندی و سبک بصری فضای سایت تمرکز میکنیم بلکه مهمه ک مشتری ها بتوانند از سایت به نحواحسن استفاده کنند ( قابلیت استفاده ) تا بتوانند تجربه خوبی از سایت ما داشته باشند .

 

گام چهارم : محتوا مهمترین گام انتخاب متن، فیلم ، عکس مناسب است که این باعث بالا رفتن سئو سایت شما میباشد

 

گام پنجم : توسعه سایت (ارتقا بخشیدن )  در این مرحله در سایت را به کمک بهترین کد وتکنولوژی میسازیم و با استفاده از قابلیت  (طراحی  کردن  سایت به ریسپانسیو ) که به وسیله ی این میتوانیم وب سایت را در سایز های مختلف مثل گوشی ، لب تاپ و غیره به خوبی به نمایش در بیاورد . قابلیت دسترسی همه ی تکنولوژی ها وجود دارد.

 

گام ششم: تست کردن  دراین قسمت همه ی مشخصه های فنی را تست میکنیم ( تست میکنیم که آیا سایت شما روی همه ی مرورگر ها باز میشود یا خیر ) اینجا زمان خوبی است که از خودمان بپرسیم که آیا سایت این هدف اصلی اش را اجرا کرده یا خیر .

 

گام هفتمGoing liveدر این مرحله ما چک میکنیم که چه اتفاقی دارد برای سایت مان می افتد تا بتوانیم هرمشکلی که پیش می آید  برطرف کنیم

و اگر بهبودی لازم است انجام بدهیم

 

گام هشتم : ارزیابی مداوم ارزیابی عملکرد سایت و آنالیز کردن و بازخورد های مشتریان تا بتوانیم در صورت نیاز ارتقا و بهبود به سایت ببخشیم

 

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی