آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

زبان برنامه نویسی C

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

C یک زبان برنامه نویسی کاملی، ضروری زبان، پشتیبانی از برنامه نویسی ساختار یافته، دامنه لغوی متغیر و بازگشت است، در حالی که یک سیستم نوع استاتیک مانع از بسیاری از عملیات های ناخواسته می شود. با طراحی، C ساختارهایی را ارائه می دهد که به طور موثر به دستورالعمل های ماشین معمولی می رسند، و در نتیجه کاربرد پایدار در برنامه هایی که قبلا در زبان اسمبلی، از جمله سیستم عامل ها، و همچنین نرم افزار کاربردی مختلف برای رایانه ها از سوپر کامپیوتر ها به سیستم های جاسازی شده .

زبان برنامه نویسی c

C در ابتدا توسط دنیس ریچی از سال 1969 تا 1973 در Bell Labs توسعه داده شد و برای اجرای مجدد سیستم عامل یونیکس مورد استفاده قرار گرفت. از آن زمان به یکی از گسترده ترین زبان های برنامه نویسی تمام وقت تبدیل شده است با کامپایلرهای C از فروشندگان مختلف موجود برای اکثر معماری های رایانه ای و سیستم عامل های موجود. C توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) از سال 1989 استاندارد شده است (نگاه کنید به ANSI C) و متعاقبا توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO).


C یک زبان پردازشی ضروری است. این طراحی شده بود که با استفاده از یک کامپایلر نسبتا ساده و کاملی، برای ارائه سطح پایین دسترسی به حافظه، برای ارائه سازه های زبان که نقشه به طور موثر برای دستورالعمل های ماشین، و نیاز به حداقل پشتیبانی زمان اجرا طراحی شده است. با وجود قابلیت های سطح پایین، زبان برای طراحی برنامه های متقابل پلتفرم طراحی شده بود. یک برنامه C سازگار با استانداردهای که با قابلیت حمل قابل نوشتن نوشته شده است می تواند برای طیف وسیعی از سیستم عامل های کامپیوتری و سیستم های عامل با چند تغییر در کد منبع آن کامپایل شود. این زبان در طیف وسیعی از سیستم عاملها، از میکروکنترلر های جاسازی شده به ابر رایانه ها، در دسترس است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی