آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا PHP را یاد بگیریم؟

پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

80 درصد از 10 میلیون وب سایت از PHP استفاده می کنند. پی اچ پی به خصوص برای کار آزادانه محبوب است، چرا که بسیاری از شرکت های کوچک و یا غیر فنی، می خواهند از وردپرس، ویکس یا سایر سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنند تا وبسایتی یا چرخ دستی های خود را راه اندازی کنند.


پی اچ پی برای وب طراحی شده است، و این کار به خوبی انجام می شود. فیس بوک سرمایه گذاری های جدی در PHP انجام داده است.

آسان برای شروع با

پی اچ پی برای ایجاد وب سایت ساده تر طراحی شده است، و بسیاری از مبتدیان آن را آسان می کند تا انتخاب کنید و شروع به کار کنید. در حقیقت، کد پی اچ پی بسیار آسان بود، بسیاری از غیر برنامه نویسان در نهایت قادر به هک کردن کد پی اچ پی بدون درک درست کد بودند. در حالی که برنامه نویسان خوب هرگز رمزگشایی و چسباندن کد آنها را درک نمی کنند، این موضوع در مورد چگونگی انتخاب پی اچ پی آسان است.


آخرین نسخه PHP (PHP7) بسیاری از عدم تطابق و اشتباهات مرگبار را نیز ثابت کرده است. PHP دارای منابع آموزشی فراوان است، اما باید اطمینان حاصل کنید که از آموزش های قدیمی استفاده کنید.



قابل انعطاف

پی اچ پی به زبان پویا تایپ شده است. این به این معنی است که قوانین سختی در مورد چگونگی ساخت ویژگی ها وجود ندارد و شما با استفاده از روش های مختلف انعطاف پذیری بیشتری را حل می کنید. علاوه بر این، پی اچ پی همچنین اشتباهات بیشتری را تحمل می کند، بنابراین شما هنوز هم می توانید برنامه کامپایل و اجرای خود را تا زمانی که بخشی از مشکل را تجربه می کنید، داشته باشید.


مقیاس پذیری


پی اچ پی به زبان پویا تایپ شده است، به این معنی که همان چیزی می تواند به راحتی به معنای چیزی متفاوت با توجه به متن باشد. به عنوان یک برنامه پی اچ پی بزرگتر و پیچیده تر می شود، ممکن است برای نگهداری و تعمیر خطاها دشوار باشد زیرا ممکن است خطاها دشوار برای ردیابی و رفع باشد، بنابراین تجربه و بینش برای شناختن نحوه طراحی کد یا نوشتن تست های واحد برای کاهش قابلیت نگهداری میسر خواهد شد. با این حال، می توانید نحوه طراحی بهتر کد را با کار با مربی با تجربه PHP آشنا کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی