آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مزایای بالا PHP

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

در اینجا مزایای یادگیری PHP

مزایا php


1. آسان برای یادگیری

پی اچ پی آسان است برای یادگیری، حتی اگر شما هیچ مهارت بیشتر از برنامه نویسی. این یکی از مزایای مهم یادگیری PHP است. در مقایسه با دیگر زبان های برنامه نویسی PHP نیازی به صرف وقت زیاد برای مطالعه کتابچه راهنمای کاربر ندارد. یک صفحه کامل وب فقط یک فایل پی اچ پی را توسعه می دهد.


2. آشنایی با نحو


پی اچ پی دارای نحو قابل فهم و قابل فهم است. بنابراین، آن بسیار آشنا است، و برنامه نویسان واقعا با آن برنامه نویسی راحت می کنند. اگر شما هر گونه دانش برنامه نویسی در هر دو C و Perl داشته باشید، پس یادگیری پی اچ پی بسیار آسان خواهد بود، زیرا نحو آن بسیار شبیه به این زبان های برنامه نویسی است.


3. بدون هزینه


از آنجایی که پی اچ پی یک زبان توسعه وب با منبع باز است، این کاملا رایگان است. پی اچ پی به صورت رایگان برای هر کاربر در دسترس است، و جامعه از توسعه دهندگان پی اچ پی ارائه می دهد پشتیبانی فنی بسیار عالی است. بنابراین، تمام اجزای آن رایگان هستند برای استفاده و توزیع.


4. کاربر پسند


PHP یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی کاربر پسند در صنعت است. همچنین انعطاف پذیری بیشتری نسبت به C، C ++ و ASP دارد و به طور کلی در بهبود ترافیک وب سایت کمک می کند. برای توسعه برنامه های کاربردی پیچیده، پویا و کاربر پسند، PHP تنها اولویت اول برای همه توسعه دهندگان وب است. بنابراین، این ویژگی یکی از مزایای اصلی یادگیری پی اچ پی است


5. پشتیبانی از تمام پایگاه های پیشرو


علاوه بر این، پی اچ پی از تمام پایگاه های پیشرو پشتیبانی می کند، از جمله MySQL، ODBC، SQLite و بیشتر. این مزیت اصلی استفاده از PHP برای توسعه وب است.


6. کارایی در عملکرد


بسته به توانایی برنامه نویسی شما، PHP می تواند یک زبان برنامه نویسی موثر برای استفاده باشد. در هنگام نوشتن کد و همچنین در ساخت برنامه های کاربردی وب، PHP شناخته شده است چند منظوره. علاوه بر این، هنگامی که شما نیاز به خدمت چند صفحات وب دارید، بسیار قابل اعتماد است.


7. جامعه پی اچ پی مفید


پی اچ پی دارای یک جامعه بزرگ از توسعه دهندگان است که به طور مرتب آموزش، مستندات، کمک آنلاین و پرسش های متداول را به روز می کند. این یکی از مزایای مهم یادگیری پی اچ پی برای یادگیری از جوامع است. اگر هنگام استفاده از پی اچ پی مشکلی دارید، بهترین مکان است که می توانید تمام اطلاعات مربوط به زبان PHP را پیدا کنید. به غیر از این، شما راهنمایی و ترفندهای حرفه ای PHP را از طریق چندین وب سایت و انجمن ها دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، پی اچ پی یک جامعه و منابع عالی برای یادگیری پی اچ پی آنلاین دارد.


8. کنترل


در حالی که زبان های برنامه نویسی مختلف نیاز به اسکریپت های طولانی دارند، PHP می تواند همان کار را در چند خط کد انجام دهد. این حداکثر کنترل وب سایت ها را دارد. به همین ترتیب، هر زمان که میخواهید تغییرات ایجاد کنید، میتوانید به آسانی ویرایش کنید.


9. پلت فرم مستقل


پی اچ پی در مورد هر پلتفرم در دسترس است که اجازه می دهد آن را در سیستم عامل های مختلف اجرا کند. این که آیا لینوکس، یونیکس، سیستم عامل مک و ویندوز است؛ همچنین از تمامی سیستم عامل های اصلی پشتیبانی می کند. این یکی از مزایای حیاتی یادگیری پی اچ پی برای توسعه مهارت های خود در توسعه وب است.


10. پشتیبانی از تمامی سرورهای اصلی وب


به غیر از سیستم عامل، از تمامی سرورهای بزرگ وب مانند Apache، مایکروسافت IIS، Netscape، سرور وب شخصی، سرور iPlanet و غیره پشتیبانی می کند. همانطور که زبان برنامه نویسی با بسیاری از سیستم عامل ها کار می کند، در سیستم عامل های مختلف به کار می رود.


11. سرعت


پی اچ پی از فضای حافظه خود استفاده می کند، بنابراین بار کاری سرور و زمان بارگذاری به طور خودکار کاهش می یابد، که به سرعت پردازش سریع تر منجر می شود. سرعت پردازش سریع است و برنامه های کاربردی وب مثل تجارت الکترونیک، CRM، CMS و انجمن ها نیز سریعتر توسعه می یابند. اهمیت اصلی استفاده از زبان PHP در توسعه وب است.


12. امن


پی اچ پی یکی از امن ترین راه ها برای توسعه وب سایت ها و برنامه های وب پویا است. پی اچ پی دارای چندین لایه امنیتی برای جلوگیری از تهدیدات و حملات مخرب است. اهمیت اصلی استفاده از PHP برای ایجاد یک برنامه وب ترکیبی است.


13. اعتماد


پی اچ پی در حال حاضر از دوازده سال قبل از سال 1995 در حال استفاده است. این یکی از مزایای مهم یادگیری پی اچ پی است. این تعداد وب سایت ها و توسعه دهندگان وب مورد اعتماد است و این لیست روز به روز گسترش می یابد. علاوه بر این، پی اچ پی توانایی و قابلیت انعطاف پذیری خود را با توسعه و حفظ برخی از سایت های بسیار بازدید شده و محبوب را نشان داد.


نتیجه:


از این رو، این مزایای استفاده از PHP در توسعه وب است. بهتر است که از آن در پروژه خدمات بعدی وب سایت خود استفاده کنید. بنابراین، مبتدیان باید آموزش های لازم را برای یادگیری زبان برنامه نویسی PHP در نظر بگیرند تا بتوانند در زندگی حرفه ای خود شروع خوبی داشته باشند. مهاجران علاقه مند می توانند دوره آموزش PHP خود را ثبت کنند که به شما کمک می کند تا یک پیاده سازی موفق PHP موفق شوید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی