آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اهمیت PHP Web Development

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

در حال حاضر توسعه وب سایت یکی از اهداف مهم در اینترنت است. طراحی و توسعه مراحل مهم هستند. برنامه نویسی پی اچ پی زبان ها اغلب برای وب سایت و برنامه های کاربردی وب مورد استفاده قرار می گیرد. پی اچ پی یک هدف کلی است، زبان برنامه نویسی سمت سرور یک وب سرور را طراحی می کند که برای ایجاد صفحات و برنامه های پویا طراحی شده است. پی اچ پی به عنوان یک گزینه توسعه وب امن، سریع و قابل اعتماد است که مزایای بسیار زیادی را برای آن فراهم می کند تا آن را برای بسیاری از مردم در دسترس قرار دهد. باید توجه داشت که برنامه نویسی PHP به عنوان یکی از رایج ترین زبان برنامه نویسی برای صنعت وب است. استفاده از PHP به عنوان زبان آن دارای مزایای فراوانی است، تعدادی از آنها می توانند در زیر ذکر شوند.

اهمیت php

 

پی اچ پی مانند MySQL، اوراکل، Sybase و غیره را پشتیبانی می کند

این به مراتب سازگار با سرورهای مانند Apache، IIS و غیره است.

پی اچ پی بر روی سیستم عامل ها مانند Windows، Linux و غیره اجرا می شود.

با استفاده از پی اچ پی برای ایجاد یک بسیار ساده است به دلیل توابع آسان، روش ها و نحو این زبان

پی اچ پی نیز از سیستم مدیریت پایگاه داده و دیگر پایگاه داده های منبع باز پشتیبانی می کند

نه تنها این، پی اچ پی با ادغام نرم افزار منبع باز مانند دروپال، جوملا، Typo3، osCommerce و غیره سازگار است.

افراد در کسب و کار می خواهند وب سایت خود را بدون هیچ گونه نگهداری خوب توسعه دهند. اوتامام تفاوت را ایجاد می کند. ما خدمات توسعه پی اچ پی را برای وب سایت خود ارائه می دهیم، به لحاظ موثر ترین نیازهای شما را تامین می کند. ما خدمات حرفه ای و سفارشی ارائه خدمات پی اچ پی را ارائه می دهیم که عبارتند از:


PHP Application Development Oktamam یک تیم بسیار کارآمد از برنامه نویس باهوش، باهوش و با تجربه با مهارت در PHP توسعه وب، توسعه برنامه PHP، توسعه نرم افزار PHP. هدف ما ارائه راه حل های قوی وب است که بسیار حرفه ای، بدون خطا و ساخته شده از تمام قابلیت های مشتری قرار می دهد در ورق مورد نیاز خود.

 

توسعه لامپ، LAMP برنامه نویسی فناوری مطلوب برای توسعه وب برنامه ها و توسعه برنامه های کاربردی است. ما از LAMP (لینوکس، آپاچی، MySQL، PHP) با استفاده از وب سایت های مدرن مقرون به صرفه استفاده می کنیم. LAMP یک پلت فرم منبع است که لینوکس به عنوان سیستم عامل آن است.


پشتیبانی از پی اچ پی مانند تعمیر و نگهداری هر دستگاه، وب سایت ها یک دوره زمان نیاز به به روز رسانی. اوکتام به شما کمک می کند به موقع این کار تعمیر و نگهداری وب سایت خود را انجام دهید. خدمات تعمیر و نگهداری برنامه ما افزودنیهای جدید را ارائه می دهند، اصلاحاتی را به برخی از سیستم های موجود و یا هر کار تعمیر و نگهداری سفارشی ارائه می دهند. این خدمات به مشتریان ما اجازه می دهد در زمینه های اصلی کسب و کار خود تمرکز کنند تا پایه مشتری خود را گسترش دهند.


برنامه نویسی پی اچ پی تیم توسعه دهنده حرفه ای پی اچ پی اختصاص داده شده است تا مشتری را با نیاز خود برآورده سازد. ما اطمینان می دهیم که توسعه دهندگان پی اچ پی با راه حل های موثر ارائه می کنند. توسعه دهندگان پی اچ پی در توسعه وب PHP، توسعه PHP سفارشی، توسعه نرم افزار پی اچ پی و توسعه منبع به خوبی درک شده اند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی