آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

5 دلیل برای هر کسب و کار نیاز به یک وب سایت

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

آیا یک کسب و کار بدون یک وب سایت دارید؟

ما دلیلاتی را می دانیم که ممکن است در مقابل ساختن یکی برای کسب و کارتان مقاومت کنید: "من تکنولوژی باهوش نیستم"، "آنها خیلی گران هستند"، "من وقت ندارم"، و یا بدبینانه "من کسب و کار کافی دارم من نیاز ندارم ". واقعیت این است که شما لازم نیست که به زرنگی تکنولوژی بپردازید، یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان می تواند ارزان و آسان باشد، و حتی برای شما راحت تر باشد - بدون داشتن یک وب سایت، زمان و هزینه شما را هزینه می کند.

 کسب کار اینترنتی

این را بررسی کنید ... 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری خرید یک کسب و کار یا خدمات را در اینترنت تحقیق می کنند. این 25.92 میلیون نفر به دنبال کسب و کار آنلاین هستند. با این حال، 46 درصد از صاحبان کسب و کار لیست "کسب و کار در حال حاضر به آن نیاز ندارد" به عنوان دلیل # 1 برای داشتن یک وب سایت نیست. ما آمار نگرانی نیستیم، اما می توانیم ببینیم که در اینجا اختلالی چشمگیر وجود دارد.


1. داشتن وب سایت مشتریان جدید را به کسب و کار شما جذب می کند و پول بیشتری را به شما می دهد.
ما این آمار را خیلی دوست داریم، ما آن را دو بار ذکر می کنیم: 81 درصد از مردم قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، تحقیق می کنند. اگر شما یک وب سایت ندارید، هیچ شانسی برای گرفتن یک سهم از این بازار ندارید.

وب سایت شما می تواند در دسترس باشد 24/7/365 حتی زمانی که شما نیستید. یک وب سایت به عنوان مدافع کسب و کار شما همیشه در طول زمان و در ساعات اداری عمل می کند.

وب سایت ها به شما کمک می کند تا بیشتر از ارجاع های موجود خود را تبدیل کنید، زیرا اکثر مردم هنوز تحقیق خود را انجام می دهند و شما را در مقابل رقبا خود قرار می دهند.

2. با داشتن یک وب سایت، اعتبار فوری را به کسب و کار خود اضافه کنید.
مصرف کننده قرن بیست و یکم شکاک است؛ در واقع، 56 درصد از مردم اظهار داشتند که بدون یک وب سایت به یک کسب و کار اعتماد نخواهند کرد. یک وب سایت خوب بلافاصله اعتبار خود را به عنوان یک کسب و کار مشروع افزایش می دهد.

اولین برداشت ها شمارش می شوند و وب سایت ها به شما امکان می دهد تا یک معرفی بسیار خوبی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

یک وبسایت میتواند به شما کمک کند تا تخصصتان را به نمایش بگذارید و موقعیت کسب و کارتان را بهتر کنید. یک وبسایت می تواند یک ابزار برای شماره گیری در یک جمعیت باشد.

3. همانطور که شما فکر می کنید، آنقدر سخت نیست یا گران نیست.
شما برای داشتن یک وبسایت نیازی به تکنولوژی هوشمند ندارید. بسیاری از شرکت های توسعه وب، فرآیند ثبت نام بسیار ساده ای دارند که باعث می شود که این روند برای شما سریع و بدون درد باشد.

این می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. وب سایت ها بازدهی بهتر سرمایه گذاری را نسبت به سایر انواع تبلیغات ارائه می دهند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای کسب و کار خود هستید، یک وب سایت باید اولویت شما باشد.

با گذشت زمان، سرمایه گذاری نسبتا کم از وب سایت کسب و کار، با رانندگی مشتریان جدید و ساختن نام تجاری خود، سود سهام را پرداخت می کند. به علاوه، این یک هزینه تجاری مشروع است و یک مالیات بنویسید.

4. داشتن یک وب سایت زمان صرفه جویی خواهد شد.
این که آیا شما ایمیل های تجاری، تماس گرفتن و یا ارسال پیشنهادات را می دهید - ارتباط با مشتریان بالقوه زمان زیادی می برد. وب سایت شما می تواند آن زمان را با ارائه پاسخ به سؤالات مشتری و سوالات مشتریان صرفه جویی کند. این برای شما چیست؟ شما می توانید زمان خود را به انجام کارهای ارزشمند تر صرف کنید.

5. موقعیت خود را حفظ کنید و در کنترل نام تجاری خود قرار گیرید.
یک وب سایت به عنوان یک پلت فرم برای پیام شما عمل می کند و ادراک آنلاین کسب و کار شما را شکل می دهد به طوری که کانال های رسانه های اجتماعی شما نمی توانند ارائه دهند.

این پلت فرم به شما اجازه می دهد خودتان را در بازار قرار دهید تا نوع دقیقی از مشتریانی را که دنبال آن هستید، بدست آورید.

بسیاری از صاحبان کسب و کار به صورت آنلاین، گاهی ناخودآگاه و یا منفی بررسی شده اند. این چگونه بر شما تاثیر دارد؟ 79٪ از کاربران که خواندن بررسی آنلاین، به آنها اعتقاد دارند. مبارزه با این منفی با ارسال نظرات خود مثبت خود را.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی