آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا طراحی وب مهم است؟

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طراحی وب یکی از جنبه های مهم موفقیت وب سایت شماست.

"اگر کسب و کار شما در اینترنت نیست، کسب و کار شما از کسب و کار خارج خواهد شد." - بیل گیتس. این بدان معنی است که اگر شما حضور آنلاین نداشته باشید، می توانید در طولانی مدت به کسب و کارتان آسیب برساند. در دنیای امروز، اکثر کسب و کارها وب سایت خود دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها ارزش دیدن دارند. طراحی وب فقط یک سرویس نیست، بلکه یک هنر است. بهتر است وبسایت شما نگاه کند، افراد راحت تر هنگام بازدید از آن احساس خواهند کرد.

طراحی وب

بر اساس تحقیقات اعتباری وب از استنفورد، 75 درصد از مردم معتقدند اعتبار کسب و کار بر اساس طراحی وب سایت خود را می پذیرند. بنابراین برای اطمینان، اعتبار یک رابطه مستقیم با احتمال خرید مردم دارد. این به وضوح بدان معنی است که مشتریان خود را از دست می دهند اگر سایتشان طرح ضعیفی داشته باشد. لازم است اطمینان حاصل شود که وب سایت خود را بیان می کند که آنها در یک کسب و کار واقعی و قابل اعتماد هستند، که اغلب توسط کیبورد طراحی وب تصمیم می گیرند.


ناوبری یکی از مهمترین بخش های یک وب سایت است. ناوبری وب سایت معمولا شامل یک نوار ناوبری یا لیست برچسب هایی است که صفحات وب را تشخیص می دهند. ناوبری بسیار خوبی برای شناسایی و درک آن باید باشد - سریع و آسان برای حرکت به کل وب سایت. در هنگام طراحی وب سایت برای موفقیت پایدار همیشه باید به طور کلی سهولت در ناوبری به عنوان یکی از اولویت های اصلی باشد.


یک سایت با طراحی خوب همیشه افرادی را تشویق می کند تا به اطلاعات بیشتر درباره خدمات خود، به جای آنهایی که طرح های بی کفایتی را می دانند، ادامه دهند. بنابراین، شما باید یک وب سایت خوب طراحی شده برای جذب این کاربران که می تواند مشتریان شما باشد. طراحی وب خوب می تواند سودآور برای کسب و کار شما باشد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی