آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مفاهیم اساسی پایگاه داده

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

پایگاه داده فقط چیزی است که از نام آن بدست می آید، یک مجموعه پایه ای از داده ها است. داده ها به گونه ای سازماندهی شده اند تا اطالاعات موجود در پایگاه داده بتوانند به راحتی بازیابی شوند. برخی از پایگاه های ساده ای که ممکن است با آنها آشنا شوید چیزهایی مانند کتاب های تلفن یا رولیدکس هستند. به عنوان پردازش داده ها پیچیده تر شده است، بنابراین روش های جمع آوری، ذخیره و بازیابی اطلاعات وجود دارد. پایگاه داده ها به عنوان پایه ای برای مقدار قریب به اتفاق محاسبات محیط زیست در وجود داشته است.

مفاهیم پایگاه داده برای بخش باز کردن


فیلد (ستون): یک قطعه اطلاعات. می توان یک نام یا یک عدد نام برد. در برخی موارد ممکن است حتی یک مقدار خالی یا خالی باشد.


ضبط (ردیف): مجموعه ای از زمینه های مرتبط. تعدادی از اطلاعات مربوط به همان شیء. به عنوان مثال: اگر سوابق کار خود را در یک کارمند نگه دارید، ممکن است نام، آدرس، شماره امنیت اجتماعی، شماره تلفن و غیره داشته باشید ... هر قطعه اطلاعات مربوط به یک کارمند است. این کار می تواند رکورد کارمند باشد.


جدول (فایل): مجموعه ای از پرونده های مربوطه. اگر تمام پرونده های کارمند را با هم ترکیب کنید، شما یک جدول از کارکنان دارید.


پایگاه داده: مجموعه ای از جداول. اگر سوابق شرکت را نگه دارید، ممکن است یک جدول برای کارکنان، یک جدول برای مشتریان و دیگری برای سوابق فروش داشته باشید. تمام این جداول به عنوان یک پایگاه داده ترکیب می شوند.


بانک اطلاعاتی: مجموعه ای از جداول مربوطه. تفاوت بین یک پایگاه داده و پایگاه داده رابطه ای در شیوه ساختن جداول است. اگر پرونده های شرکت را در یک سری از صفحات گسترده اکسل نگه دارید، فقط یک پایگاه داده دارید. شما می توانید اطلاعات را از هر جدول بیرون بکشید، اما شما نمی توانید از اطلاعات از یک صفحه گسترده به عنوان مبنایی برای سوالات در مورد اطلاعات موجود در ورق دیگری استفاده کنید. در یک پایگاه داده رابطه ای، جداول ساخته می شوند تا پیوند منطقی بین آنها برقرار شود. بر اساس اطلاعاتی که در یک جدول یافت می شود، می توانید از این لینک پیروی کنید و اطلاعات مربوطه را از جدول دیگری دریافت کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی