آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طراحی وب سایت چیست؟

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها، و زیبایی شناختن آنها و اجرای آنها، هدایت اصول خاص برای یک هدف خاص است. طراحی وب یک روند مشابه از ایجاد است، با هدف ارائه محتوای در صفحات وب الکترونیکی، که کاربران نهایی می تواند از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب دسترسی داشته باشید.

عناصر طراحی وب

طراحی وب با استفاده از بسیاری از عناصر بصری کلیدی به عنوان انواع طراحی مانند:


طرح بندی: این روش گرافیک، تبلیغات و متن مرتب شده است. در دنیای وب، یک هدف کلیدی برای کمک به مشاهده یافتن اطلاعاتی است که آنها به دنبال آن هستند. این شامل حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شود.


رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتری دارد؛ این می تواند طراحی ساده سیاه و سفید تا چند رنگی باشد که شخصیت یا نام تجاری یک سازمان را با استفاده از رنگ های ایمن وب انتقال می دهد.


گرافیک: گرافیک می تواند شامل آرم ها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها، که همه آنها طراحی وب را بهبود می بخشد. برای کاربر دوستی، این باید مناسب قرار گیرد، با رنگ و محتوای صفحه وب کار کند، در حالی که آن را بیش از حد پر از بارگذاری یا بارگیری کند.


فونت: استفاده از فونت های مختلف می تواند طراحی وب سایت را افزایش دهد. اکثر مرورگرهای وب فقط می توانند تعدادی از فونت هایی را که به عنوان "فونت های ایمن وب" شناخته می شوند، بخوانند، بنابراین طراح شما عموما در این گروه قابل پذیرش است.


محتوا: محتوا و طراحی می توانند با هم کار کنند تا پیام سایت را از طریق تصاویر و متن افزایش دهند. متن نوشتی همیشه باید مرتبط و مفید باشد تا بتواند خواننده را به اشتباه درآورده و آنها را به آنچه که میخواهند بدهد تا آنها در سایت باقی بمانند. محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود و از یک طول مناسب استفاده شود و کلمات کلیدی مرتبط را در آن قرار دهد.ایجاد طراحی کاربر پسند

علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب که باعث می شود سایت زیبا و بصری موثر باشد، یک وب سایت همیشه باید کاربر نهایی را در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان کاربر پسند بودن را بدست آورد.


ناوبری: معماری سایت، منوها و سایر ابزارهای ناوبری در طراحی وب با توجه به نحوه مرور و جستجوی کاربران ایجاد می شود. هدف این است که به کاربر کمک کند تا به راحتی در اطراف سایت حرکت کند و اطلاعات لازم را پیدا کند.


چند رسانه ای: محرک های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را درک کنند، درک و درک سریع و آسان داشته باشند. این می تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند که زمان بیشتری را در صفحه وب صرف کنند.


سازگاری: طراحی صفحه وب، برای انجام همان اندازه در مرورگرهای مختلف و سیستم عامل، به منظور افزایش مشاهده آن.


تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می دهد تا جنبش و نوآوری را اضافه کنند و اجازه می دهند طراحی وب همیشه تازه، دینامیک و حرفه ای باشد.


تعاملی: افزایش مشارکت و مشارکت فعال کاربران با اضافه کردن جعبه های نظر و نظرسنجی ها در طراحی. کاربران را از بازدیدکنندگان به مشتریان با فرم های ایمیل و ثبت نام خبرنامه تبدیل کنید.


طراحان وب سایت طراحی تورنتو ایجاد رابط کاربر (UI) عالی برای یک تجربه وب رضایت بخش. آنها از برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل بحرانی برای طراحی استفاده می کنند و آنها را به مشخصات مشتری های فردی متمرکز می کنند، تبدیل فرایند پیچیده به یک قطعه ساده و زیبا

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی